torek, 20. februar 2024

Metulj z žepkom za 18 let

Moji lenobi za objavljanje, kar ni videti konca, zato danes pokažem še eno interaktivno voščilnico - tokrat za 18-letnico, ki obožuje modro barvo. Naročnica je želela ne preveč modre, da ne bo izpadla fantovsko. Tako sem modrino omilila z belino, ki je voščilnici dala mehkobo in pikico vijolične za ženstvenost..

Že dolgo se nisem poigrala s to obliko voščilnice z žepkom - še dobro, da ima naša Tina vse te predstavitvene filmčke, da slučajno ne pozabimo izdelave mehanizma :).

Notranjsot krasi 18 metuljev, ki zletijo izza številke 18. Samo številko sem malo prepletla, zato da sem skrila nosilec 3D efekta. Seveda sem vse skupaj pozabila fotografirati iz strani, da bi se efekt bolje videl.

Še detajl metulja. Sprva sem bila skeptična, da bo metuljeva sled direktno na osnovo vizualno ok, ampak deluje. Dodala sem samo pikico sence na poti, kakor da je v vsem te frfotanju iz metuljčka v metulja simbolično pustil tudi barvno sled.
 
Najlepši par - lov na poletno kolekcijo (pomladne radosti
Vesela hiška #51 - črka M (modra, metulji)
Seize the birthday #277-splatter or ang
Scrapping 4 fun - anything goes
 
Sedaj pa res mirno noč :).
Ne-Ja

4 komentarji:

Klara pravi ...

Uau, čudovita je!

AndrejaM pravi ...

Krasna interaktivna voščilnica. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici

Tina - pravi ...

Ooo ponovno si me sezula...svetovna je!

FinArt pravi ...

Zelo dobro si rešila to ne preveč modro naročilo. Sploh nič fantovska ne izpade. Lepo, da si svojo kreacijo prinesla pokazat v Veselo hiško. Pozdrav Janja DT