torek, 21. januar 2014

Rojstnodnevni bombonček


Zopet prihaja tisti čas v letu, ko se postaram. Natančneje 26.1. je dan D, ko bom obrnila celih… ne povem :P. Med spremljanjem vaših blogov sem opazila, da je popularno pripraviti bombonček ob takšni priložnosti. Po navadi ne sledim »modnim« trendom – sem pač vodnar, ki dela vse po svoje :). Vendar… ker sem čisto zelena v bloganju pa že imam nekaj zvestih spremljevalk, se spodobi, da vas malo »pocartam«.

Ne bo ustvarjalen, ne bo sladek – no, ja… mogoče malo, temveč bo unikaten. Ekola in tu je tara, ra, ra, raaaaaaaaaaaaa:

Rojstnodnevni bombonček alla Ne-Ja.
Vaša naloga je:
  1. postani spremljevalec mojega bloga – seveda, če že nisi
  2. sliko bombončka dodaj na svoj blog s povratno povezavo na mojega 
  3. »pofočkaj« se pod objavo s čim bolj zanimivim komentarjem do nedelje, 26.1.2014 natančno do polnoči. Istočasno izberi barvo sukanca izmed tistih na spodnji sliki. Vsaka barva pač ne paše vsaki »šjori«
  4. če imaš kaj viška časa, pa me lahko presenetiš tudi z voščilnico. NI POGOJ za sodelovanje, bom pa vesela tvojega voščila. Za naslov mi piši na: asistolija@gmail.com
Zgornja vrsta s kleklji je navaden sukanec, spodnji trije pa so v metalni barvi.

Žreb bo v ponedeljek, 27.1.2014. Vse prejete izdelke bom objavila s povezavo na tvoj blog, zato ne pozabi pripisati izdelku, kje te najdem :). Zaradi logističnih težav (beri bom na drugem koncu Slovenije) bo objava izdelkov po 3.2.2014.

Sedaj se pa hitro »pofočkaj« in ne pozabi, da je rok 26.1.2014.

Nočko od mene za tebe :)

39 komentarjev:

  1. Sem že v vrsti za tako krasno nagrado. Želje za rojstni dan bodo pa čez 5 dni. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako kraseno unikatno darilce si pripravila,
    se že postavljam v vrsto.
    Ob rojstnem dnevu pa pridejo še lepe želje
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara hvala :). Tudi ti dopiši prosim barvo sukanca.

      Izbriši
  3. Pozdravljena,
    tvoj blog je prava zakladnica idej. Z veseljem ga bom obiskovala. Moj poklon za kleklanje, res lepo, da si ena tistih, ki ohranjajo to umetnost.
    Lp, Mojca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca hvala za lepe besede. Pozabila si izbrati barvo, tako da dopiši.

      Izbriši
  4. Vedno občudujem, kaj vse ti gre od rok in kako lepe izdelke narediš. Všeč mi je da nas velikokrat podučiš ;)
    Izbiram rdeč sukanec,he,he;) Lepo praznuj, voščilo pa po pošti dobiš!!!
    LP, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vilinke hvala. Ja, občasno pa je potrebno tudi dati kakšen nasvet širši javnosti :P. Naslov te čaka na mailu.

      Izbriši
  5. Zelo lepe izdelke imaš, z veseljem bom pokukala k tebi. Čestitke pa dobiš po pošti. Sem pa za zelen sukanec.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Karmen katero od treh zelenih pa bi? Imaš živo zeleno, temno zeleno in metalno?

      Izbriši
    2. Živo zeleno. Pozdravček.

      Izbriši
  6. Tole je pa res unikaten bonbonček. Črna barva jim krasno pristoji. Tudi jaz se postavljam v vrsto. Lep dan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Si pofočkana. Sklepam da je črna barva potem tvoja izbira sukanca?

      Izbriši
  7. Kakšni krasni uhančki. Izbiram rdeč, metalni sukanec :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Hali. Zanimiva izbira barve - za pogumne, kar tako naprej :).

      Izbriši
  8. Najprej ti zaželim vse,prav vse najboljše in najlepše.Naj te ustvarjalni duh še dolgo spremlja.
    Krasni uhančki.Izbiram pa rdečo barvo sukanca.
    Pozdravček Urška

    OdgovoriIzbriši
  9. Neverjetno, koliko ustvarjalk imamo,ki za svoj rojstni dan obdarijo še druge :)
    Všeč mi je da si se za bonbončkanje odločila tudi ti in se postavljam v vrsto za tvoj krasni unikat...izbrala bi pa moder sukanec...

    HF :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj to počnem prvič - bomo videli kaj bo čas prinesel :)

      Izbriši
  10. Draga Jerneja, vse lepo za rojstni dan ti želim :-) Pa nič požarov :-) Pa veliko ustvarjalnih idej :-)
    Postavljam se v vrsto za tole unikatno darilce. Izbiram pa črni sukanec.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonja, hvala za lepe želje :). Trenutno imam eno ustarjalno mrzlico in kar bruham ideje - že realizacije ne "folgam" več.

      Izbriši
  11. Vse najlepše za tvoj rostni dan še od mene. Narečula si prečudovitu uringlčke bi rekel moj prijatelj :))
    In zares so lepi. Tudi jaz veselo hitim v vrsto za ta sladki bonbonček :) bakrena metalizirana bi mi kar sedla.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danica, hvala da si se mi pridružila. Načeloma je to bolj rdeča kot bakrena, ma je lepa :)

      Izbriši
  12. Vse najboljše ob prihajajočem, rojstnem dnevu!
    Pri tebi se najde, "svega i švašta". Papirno ustvarjanje, kulinarika, recikliranje, idej, ni da ni. Na pomoč ne priskočiš samo pri gasilcih, ampak tudi v virtualnem svetu. Še enkrat hvala, za Ramo.
    Uh, sem se razpisala.
    Tudi jaz se postavim v vrsto, ker imam rada sladkarije. Odločila sem se za črni sukanec.

    lp.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Renata, hvala. Ja, no... sem pač multipraktik zato pa včasih zmanjka časa za vse :)

      Izbriši
  13. Uau, kako lepi uhančki!
    Najprej pa: vse najboljše za rojstni dan! Imaš super blog - mešanica vseh možnih idej, res krasno!
    Glede barve pa... modra ali rdeča metalizirana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klara, hvala ker si se mi pridružila. Je potrebno pokazati širši javnosti, da se tudi na Notranjskem kaj ustvarja. Se mi zdi brez veze odpirati 3 bloge če pa je od mene za tebe lahko vse :) :)

      Izbriši
  14. Čestitke tudi iz moje strani in še veliko ustvarjalnega navdiha želim ;o)

    OdgovoriIzbriši
  15. Dodajam za vsak slučaj - zeleno ;o) ... itak nisem te sreče ;o) ... hvala, ker si se oglasila pri meni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čarobna hiška is in da house - hvala ker si se mi pridružila. Nikoli se ne ve - bo stric "generator" povedal katera je bila najbolj pridna :)

      Izbriši
  16. Čudoviti uhani, se prijavim tudi jaz.Moje barve so rdeča ali pa zelena.Vsake toliko naletim na krasen blog kot je tvoj.Sama ustvarjam za svoje zadovoljstvo in sprostitev, čeprav je to ob dveh otrocih redkost, pa vseeno. Želim ti, da še naprej uživaš ob svojem ustvarjanju, da z svojimi izdelki razveseljuješ tiste, ki so jim namenjeni in pa seveda tudi nas, ki ti radi pogledamo pod prste. Vse najlepše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glorija, hvala za lepe želje. verjamem, da je ustvarjati ob otrocih in ostalih obveznostih teško, ma je pa takrat ko lahko toliko bolj sladko.

      Izbriši
  17. Čestitke tudi iz moje strani in še veliko ustvarjalnega navdiha želim,
    še na mnoga leta. Moja barva je črna metalizirana, uhančki so čudoviti.
    Tudi jaz zelo rada ustvarjam različne stvari....LP

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Ne-Ja, najprej vse najboljše in najlepše za tvoj okrogli rojstni dan. Želim ti še veliko ustvarjalnih navdihov, ki pa upam, jih boš delila z nami na svojem blogu.
    Tvoji uhančki so res nekaj čudovitega in unikatnega in zato še bolj vrednega. Prav vesela bi jih bila...metalno črnih. Zato se postavljam v vrsto in držim pesti. Uživaj v tvojem dnevu. Pozdravček... :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klara hvala za lepe želje. B-day je bil lani okrogli, letos je že 31 :(

      Izbriši
  19. Vse najboljše Ne-Ja!!!!
    upam, da lepo praznuješ in da se ti je izpolnila kaka željica
    barva sukanca praviš-svetlo modra bo moja izbira
    lp Tamara :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara hvala - seng je že, ostalo pa držimo pesti da tudi še pride. Super barva, sedaj pa držati pesti :).

      Izbriši
  20. Vse najboljše, Ne-Ja!!!
    Res da malce pozno, a iz srca ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).