četrtek, 6. januar 2022

Zasnežena jelka

Današnji dan je zelo čuden... kot da ni dovolj, da je celo noč snežilo, da sem iz nočne izmene, so celo Mijino podružnično šolo zjutraj (tako, za dobro jutro na tešče ob koncu izmene) poslali v karanteno zaradi rizičnega stika... Bomo preživeli - važno da imamo sneg in da snežak že stoji na dvorišču. Kdo bo sledil učni snovi od doma, če pa je zunaj sneg, no... pa še ne vem :P.

Klarina omara pri Magdi se počasi zapira, jaz pa hitim vanjo obešati še zadnjo praznično za 2022. Tokrat sem naredila zasneženo enostavno tresočko (dolžnik  naloge za MŠPU sezona 9). 
 
dokaz reciklaže
 
Za ozadje sem reciklirala in kaširala ovojni papir v katerega je bilo zavito naročilo pri Darilnici Kalvdija - kako so mi ti škratki všeč :).

Poigrala sem se s štampiljko snežink po obodu, z zvezdnatim polnilom v tresočki, obod in dno zasnežila, ter dodala z zvezdami bogato okrašeno jelko - pikica rdečih pentelj tudi ne sme manjkati, ker jih je odpihnilo Klari iz las in krila ;). 
 
 
Jelka je večplastna v kombinaciji belega perla papirja in pavz papirja, zasnežena s snegom. Močan veter je tako bril, da je izpisal voščilo, ki se je ujelo v eno izmed Klarinih pentelj za jeklo....Tako kot je te dni pihalo v naših krajih, je vse mogoče.
 
Magda nas je tudi to praznično sezono čudovito izzvala s Hrestačem in Klaro. Čeprav mi ta tematika nekako ni domača, mi je kljub vsemu uspelo na njeno poličko postaviti par voščilnic. Magda, hvala ti za "kravžljanje" mojih možgančkov in upam, da nas izzoveš tudi drugo leto!  
 
Izzivi:
Najlepši par - lov na kolekcijo pomlad-poletje (jekla)   
Art MBR - praznični izziv 2021 (bogato okrašena jelka, snežinke)
Vesela hiška #26 - zima
Lil patch of crafty friends #173 - ang
TTCRD  -ang
Alphabet - T is for trees
Avenue 613 - anything goes
 
Drage moje, želim vam mirno noč :).
Ne-Ja

11 komentarjev:

  1. Fantastične dimenzije in super dizajn. Ja, čari šolskih karanten...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita in še enkrat čudovita. Sem videla voščilnico v galeriji NP, pa sem se že ustrašila, da ne bo pristala v Klarini omari. Pa sem si oddahnila. Toliko čudovitih detajlov je na njej, cel projekt. Pa tisti snežni rob okrog in okrog. Huda konkurenca, kjer koli se pojavljaš z njo. Jerneja hvala in še enkrat hvala za sodelovanje pri meni.

    OdgovoriIzbriši
  3. I love your tree, what a unique and beautiful card! Thanks for joining us at the Alphabet Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita zimska voščilnica. Snežni effect ob robovih je fantastičen. Hvala da sodeluješ pri 613 Avenue Create. DT Vesna

    OdgovoriIzbriši
  5. Your card is beautiful - I love the way you built it with layers. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Deborah DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful project! Very nicely crafted and presented!

    Thanks so much for dropping this wonderful project into our mailbox at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah,
    A Place To Start, Owner
    613 Avenue Create, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    Shopping Our Stash, DT

    OdgovoriIzbriši
  7. O kako lepo ustvarjanje v karanteni. Čudovita smrečica Mi je že kar malček neprijetno,še ta teden smo v teh 45 dneh,potem pa bodo pele karantene tudi pri nas,...vendar upam ❤ da ne.
    Lp,čez Nanos

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica, po eni strani bela, po drugi strani pa dodatek rdeče in zlate pričara krasno praznično toplino. Jelka je krasen 3D motiv, snega okrog nje je pa skoraj toliko kot zunaj :) Tudi amerikanko si dobro izkoristila po vsej dolžini - jaz se jih kar malo izogibam ker mi je po formatu nekoliko predolga. Hvala za sodelovanje pri Alphabet challenge.

    Lep pozdrav, Veronika

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo, da ste karanteno izkoristili za delanaje snežaka. Bistveno boljše kot učenje, ki ga potem, ko nos zunaj že zmrzne tudi nadoknadiš.
    Voščilnica pa je krasna. Všeč mi je kako bogato si okrasila smrečico. Hvla za obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Upam, da je spomin na karanteno igriv in radoživ! In upam, da sta kljub snegu uspeli uskladiti šolo in snežne radosti ;-)
    Tvoja voščilnica pa - čarobna na kvadrat, si jo kar predstavljam na odru ob Klari in Hrestaču!
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau, kako zelo lepa zimska voščilnica. Recikliran papir v ozadju je fantastičen.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).