petek, 18. januar 2019

52 CCT - viola in zelena

Danes čisto na hitro, ker se mi mudi na obnovitveni tečaj za prve posredovalce :). Praznična voščilnica narejena v barvah izziva pri 52 CCT in z zimskim venčkom, ki ga želita videti Tina in Vladka pri njunem #68 Ko me inspirira.


Zeleni in viola papir sem našla na Pinterestu in ga natisnila. Okvir je kaširan in izrezan s šablonami Najlepšega para (valoviti kvadrati in krogi s šivi). Po obodu sem namestila bel venček in mu dodala viola bunkice (Najlepši par - božično zelenje), ki sem jih premazala s prozornim Glossy accentom 




Božična zvezda je šablona od Leane Creatief, dodala pa sem ji bele perle in jo "pobleščičlila" z Wings of stela markerjem. 




Okvir sem podložila z belo moos gumo, da je efekt še bolj 3D. Dodala napis najlepšega para in  to bo to za danes :).


Izzivi:
Najlepši par  - galerija meseca januarja (vse šablone razen božične zvezde)
Christmas cards all year round - let it snow
Crafty sentiments - winter


Pa da ne pozabim. Takole zgledajo moji uhančki na novo pečeni 18-letnici :). Živa vse naj, naj še tukaj :)!


En zasnežen pozdravček in lep vikend :)! 

Ne-Ja

15 komentarjev:

  1. Uau, super si skombinirala vijola-zeleno kombinacijo! Uhančki so pa sploh krasni!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, super vijola zvezda in krasni uhančki!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si zadostila barvnemu izzivu, voščilnica je čudovita.
    Uhančki so pa zelo fensi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj zimski venček v zeleno vijola kombinaciji je fantastičen. Uspešno si se spoprijela s težko barvno kombinacijo. Jaz ji nisem bila kos. :-) Uhančki pa so za čisto desetko. Pravi za svežo 18 letnico. :-)
    Pri nas ni snega... :-(

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh, to je barvna kombinacija, ki mi ne bi šla od rok. Ti pa si se odlično znašla.
    Živa je fejst važna, ker ima takšne odlične uhane.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si se znašla z našim barvnim izzivom. Božična zvezda v vijolični res ni slaba.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Lp Goga
    Uhančki so pa top top.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno izpolnjen barvni izziv
    uhančki pa top
    lp, Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako je lepa - barve izziva si tako lepo skombinirala z zvezdo. In čudoviti uhančki, si me spomnila, da si že predolgo nisem nadela enega čisto posebnega prstana ;-)
    Upam, da vam je natrosilo vsaj malce snega, drugače se pridita z malo pikico kepat k nam,. Srčno vabljena, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Uhanček...perfekten...barve izziva pa....o mama mia...dobra si, da si šla v ta projekt....pa še krasno je prišlo vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  10. Neja, lepo si sledila izbranim barvam in naredila krasno praznično voščilnico :-)) Božična zvezda je čudovita. Hvala, ker se igraš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasni uhančki in prav tako lepa voščilnica. Všeč mi je, kako si božično zvezdo postavila na sredino venčka in všeč mi je v teh barvah.

    OdgovoriIzbriši
  12. The purple poinsettia is so pretty! The white die cut really pops against the green.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Winter challenge.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako krasen venček...čudovite barve in krasna ideja z 'oblečenim' krogom! Pa uhani...

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako čudoviti papirčki in barve, ne more biti voščilnica potem drugačna, kot čudovita. Uhančki pa prav tako! Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  15. Pretty card and I love the colors! Thanks for sharing it with us at CCAYR and hope you will play with us again.
    Tammy DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).