petek, 5. april 2019

52 cct- embossirna mapica

Dekleta želijo v zadnjem izzivu videti embossirano ozadje z embossirno mapico. Naredila sem okroglo osnovo, katero sem embossirala z viticami zelenja, v mojem primeru pa predstavlja ledene rože. Dodala sem še božično zvezdo, v washi trak oblečen bannerček in temnejši satenast trak da poudari celoto.


Pri CRAFT-alnici imajo tokrat  TIC, TAC, TOE izziv #232. Uporabila sem zadnji stolpec: listje (vtice v ozadju imajo liste), krog in washi tape. Težko je narediti voščilnico brez česa koli drugega :-( .

Ostali izzivi:
Najlepši par - galerija meseca aprila (valoviti krog, mini prazniki - eno je skrito pod washi trakom drugo pa v notranjosti)
Dream valley #199-shaped cards


Lep vikedn vsem :).

Ne-Ja

10 komentarjev:

  1. uu, je lepa, krasne barve in oblike!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Super embosirano ozadje in krasne nežne barve.

    OdgovoriIzbriši
  3. u lepo, okrogle voščilnice so zmerja zadetek v polno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Navdušena sem nad obliko voščilnice, nad embosiranim vzorcem in krasno božično zvezdo. Zelo lepo si sestavila vse elemente. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim, da imaš tudi ti težave z ... manj ;-) A na tvoji voščilnici tega ni videti, vsega je ravno prav :-)
    Hvala, ker sodeluješ v Craft-alnici, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo okroglo voščilnico si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Voščilnice posebnih oblik vedno pritegnejo pogled. lepa je! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita okrogla voščilnica, lepo si jo sestavila.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).