petek, 23. februar 2024

52 CCT - gobe

Gobe so precej nenavadna tema za praznično voščilnico, ampak nekako je uspelo. Priznam, da imam komplet gobje hišice in škratkov že kar nekaj časa, ampak do sedaj sem uporabila samo škratke, danes premierno pa tudi hiško :).

Tina je tako lepo položila jajčka in slončka in verjetno še kaj v pomladni venček, da sem si sposodila njeno idejo in v venček skrila škratjo hišico.

Saj vemo, da je na poti do Božičkove delavnice vse mogoče, zato je pomladno cvetje odeto v čarovnijo in lepo uspeva pod novozapadlim snegom :P. Za sneg sem uporabila pasto True Snow od Allene's.

Izzivi:
Najlepši par - lov na poletno kolekcijo (pomladni venček
52 CCT - mushrooms

Mirno noč in lep vikend,
Ne-Ja

4 komentarji:

Fabiola pravi ...

elle est charmante et mignonne cette carte, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

Tina Z. pravi ...

oo, kako krasno je pa tole. ja, te mušnice, pri nas jih kar nekako ne poznamo kot nosilke sreče, prej obratno ...

Moje drobtinice23 pravi ...

Se kar strinjam s teboj, da je tokratna tema res malo neobičajna za novoletne praznike. Ampak ti si jo zelo dobro speljala. luštno voščilnico si naredila.
Hvala, ker si na mojem blogu pustila komentar. Tehniko mreže res še nisem delala pa moram priznati, da mi je prav všeč. Morda jo še kdaj ponovim ;)

Tina - pravi ...

Ooo kakšna ljubkost!!