torek, 16. april 2019

V čipke ujeta svetloba #2 in še kaj

Par objav nazaj, sem vam obljubila da sta v delu še dva svečnika. Tokrat pokažem rdečega, za abrahamko. Ko prejemnik ostane brez besed in ti pove, da je na robu solz, je misija opravljena z odliko. E. vse naj, naj še preko blog sveta :)!

Animacija svečnika.

Njen soprog mi je zaupal, da je ljubiteljica rdeče barve, dal je zeleno luč vzorcu in po približno 15-ih urah je bila čipka končana. Pri belem sem pozabila omeniti, da je bilo za njega potrebno približno 17,5 ur, tako malo za občutek. Priznam, da me efekt še vedno preseneti, pa bo v delu že tretji.






Da je škatla "stilsko" usklajena z voščilnico sem dodala na marjetico še številko 50 namesto klasične sredine.

Izzivi:
Najlepši par - galerij meseca aprila (krog s šivi, zate, marjetice)
Seize the birthday #163 - anything goes
TTCRD -ang


Ker še ni dovolj romantike za danes, vam pokažem še dve poročni v bolj natur odtenkih :).


Lesena srčka, natur - zlata kombinacija s pikico modre za barvo. Zlata mi je delala sive lase ob fotografiranju, tako da mi morete verjetni na besedo :(.


Izzivi:
Ko me inspirira #71- modri cvet  (pravokotnik s šivi, napis na vrvici, božično cvetje) 
Bizzy becs store -ang 

Druga je pa res popolnoma natur/krem zlata. Suho embossiran kartonček, ovit v natur čipko in temno zlat satenast trak z napisom na vrvici od Najlepšega para. Tako se barvno ujema z vabilom :).




Izzivi:
Crafting from the heart #241 - ang

Hvala, ker ste se prebili do konca objave :)

pa, pa
Ne-Ja

13 komentarjev:

  1. Ni bilo težko - priti do konca objave :)
    Mislila sem si, da je za takšno čipko potrebno veliko časa, vseeno pa si nisem predstavljala, da toliko ur! Zato tebe in ostale čipkarice res nadvse občudujem.
    Prečudovito darilo. Potrudila si se še pri embalaži, da je res vse tipi top.
    Poročni pa sta tudi zelo lepi v svojih natur odtenkih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful lampshade and cards, thanks for sharing at Bizzy Bec's!

    OdgovoriIzbriši
  3. Wauuu Ne-Ja tole je pa fantastično in krasno izdelano - vse po vrsti!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Simply Beautiful cards, love those cut-out swirl hearts that you can barely see underneath the blue roses!
    Thanks for sharing your creation with us at 613 Avenue Create..... Good Luck!
    DT Shell
    http://avenue613.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. What an unique birthday project! It looks great with the candle light!
    Thank you so much for joining us at Seize the Birthday!

    OdgovoriIzbriši
  6. O, Jerneja, kako so tvoje čipkaste mojstrovine izjemne...tale senčnik...popolnost! Verjamem, da je imela prejemnica solze v očeh. In natur poročnici :-) se mi tudi silno dopadeta :-D!

    OdgovoriIzbriši
  7. Koliko lepega na kupu. Krasen projekt in čudovita čipka, tudi jaz bi bila brez besed :) In obe eko kombinaciji sta mi prav tako zelo všeč, še posebej ta z zavihkom in šopkom rož.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau, čudovita objava! Kar se svetilke s čipko tiče, mislim da bi se marsikateri prejemnik zjokal od sreče. Čudovita je. Nežna, izdelana z občutkom, v prelepi rdeči barvi. Pa tudi spakirana je profesionalno. :-) Poročni čestitki pa sta čista romantika in harmonika barv in vzorcev. Zares lepo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, brez besed. V tokratni objavi je pa vsak tvoj izdelek tako lep, da verjamem, da bodo vsi prejemniki ganjeni. Fenomenalne barve in detajli, romantika in dovršenost... Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jerneja, prekrasna svetilka je tole, brez besed. In poročni voščilnici sta nežni in čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  11. So glad you have shared this with us at 613 Avenue Create. Please come back again! The best of luck with your entry. Jackie, DT member at 613 xx

    OdgovoriIzbriši
  12. Fantastično Jerneja, človek ostane brez besed, ko zagleda tvoje izdelke!!! Svetilka je neprecenljiva, lepo si jo naredila. Tudi ostali izdelki so prava paša za oči.
    Želim ti lep preostanek velikonočnih praznikov.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).