nedelja, 28. oktober 2018

Sladkajmo se

Obljubim, da se od te objave ne boste zredile :). 12.11.2013 sem se končno odločila in začela pisati blog. Od takrat je preteklo kar nekaj "vode", nastalo je preko 300 objav in kar je najpomembnejše spoznal sem super ljudi nekatere samo virtualno nekaj pa tudi v živo. Hvala za vam za vsak obisk in seveda vaš komentar ter enostavno zato ker ste - ZLATE STE :)!!!!



Tako sem se odločila, da vam ob 5-i obletnici podarit tri bonbončke...
1. za blogovih 5 -let
2. za 30 -objav, ki so šele letos mimo 
3. za mojo malo, ki te dni piha tretjo svečko

Za vse tri se "pofočkate" tako da pustite komentar pod objavo za tretjega pa je dodatni pogoj da moji mali pošljete voščilnico za 3. rojstni dan. Obožuje odpiranje voščilnic in že kuverta s položnico je (za 1x še ) zakon :).

Mija bo 12.11.2018 izžrebala tri dobitnice sladkih dobrot. Nekaj ustvarjalnega, nekaj klekljanega in nekaj kjer bo imela Mija prstke vmes  ;).


Ker so vabila že pri prejemnikih vam jih lahko pokažem. Tokrat je Mija vneto sodelovala poleg. Pri barvanju slončkov - beri sem bila že na polovici, ko se usede poleg mene, vzame barvice in začne barvati čez in potem še komentira "mami te si pa pozabila pobarvati" :P. 


Barvanje balončkov z bleščicami v gelu in vrvic z vodenkami pa je bil čisti užitek, sploh zame ko sem čistila za njo in njo. 


Ves uporabljeni papir je reciklaža. Osnova je  pregrada v embalaži topljenega sira (jo vestno shranjujem), ostalo pa je notranjost embalaže za kosmiče, razen roza listkov, ki pa so tudi porabljeni ostanki.



Ozadje je narejeno s stencil šablono in belo akrilno barvo. Slonček pa prilepljen s 3D peno za napis pa sem uporabila negativ. Prav simpatična vabilo so nama uspela :).

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca oktobra (pravokotniki s šivi, pri slonovih, mini ABC)

Lepo nedeljo, pa čeprav zunaj lije kot iz škafa in piha....

pa pa
Ne-Ja

17 komentarjev:

  1. Čestitke za 5 let bloganja in 30 objav! Mali Miji želim vse najboljše in super zabavo! Zelo prikupno je pokomentirala in polepšala vabila ... Hvala za nagradno igro bonbončkov. Lepe dni! Nataša :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšna lepa vabila sta naredili z Mijo! Kako hitro leti čas! Čestitam za vse tri stvari; upam, da prileti tudi voščilnica! In lepo se je oglasiti tu na obisku:)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za blog in objave. En veeeelik in srčen objem ob pihanju tretje svečke pošiljam Miji.
    Naj bo še naprej tako pridna in razigrana kot je zdaj ♥♥♥
    Seveda so to najlepša vabila, saj jih je slavljenka skoraj sama naredila :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravi užitek je brat kako lepo skupaj ustvarjata. Vabila so prekrasna, sploh slončki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole pa je ustvarjanje in pol, slončki so zakon. Čestitke tebi, tvojemu blogu in mali Miji za RD.

    OdgovoriIzbriši
  6. Si pa res lahko srečna, da te tamala opomni, da ni do konca pobarvano. :) Si predstavljaš, da objaviš na blogu, pa me to opazimo? :-D Vabila so res lepa.
    Čestitke za prvih pet let bloganja in vseh 300 in več krasnih objav. Mijina voščilnica pa je že na poti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Jerneja, en sam sonček sije iz tvoje objave :-) Skupno ustvarjanje, skupno veselje, obletnic za cel šopek ... Čudovito praznovanje vam želim, polno mehkih objemčkov in sladkih poljubčkov, naj veselje traja in traja. Po praznikih pa pride voščilnica do tvoje male, točno vem, kaj bo na njej ;-)
    Čestitke ... in lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Iskrene čestitke za vse tvoje objave....naj jih bo še naprej toliko. In naj ustvarjanje takšnih in drugačnih stvari ostane del tebe.
    Tvoji mali oziroma veliki princeski bom tudi letos z veseljem poslala voščilnico.
    Slončki so pa prav cute....in še dobro,da te je Mija opomnila da niso pobarvani.Ti,ti mami :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke večkratno. Kako lepo ste skupaj ustvarjale. Če je Mija opazila, da nisi pobarvala, bo sigurno držalo.
    P. S. Voščilnica za Mijo gre v petek na pot 😉

    OdgovoriIzbriši
  10. Veš mami, nisi kaj prida ustvarjalka, če pozabiš pobarvati slončke ;)))))))))))

    Ej, krasno sta ustvarjali, pridni. Mala škorpijonka pa naj se kar pripravi na odpiranje ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke za 5 let bloga in za vsako objavo posebej. Miji pa vse naj naj.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ijoj...tole je šlo pa mimo mene....pa ti veš, da kaj takega ne smem zamudit...ne mislim sladkarij...voščilnice za tamalo!!!!! Prec se lotim...dobi še ta teden. Punca je pridna in bo lahko za teboj pojerbala ves ustvarjalni material....srečna bodi....jaz bom mogla pa po svetu fehtat, kdo bi ga rad, ker so vsi moji levi za ustvarjanje.Mija je z J (da ga ne bom spet pobiksala in bodo mati dobili žolčne kamne):-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No viš, pa bi skoraj zamudlia :P. Čakaj saj imaš vnuke zadaj, ko jih boš čuvala bodo ustvarjali s tabo in wola... kar na 1x boš kupovala vsega po 4. Drugača pa ja, Mija je z J :)

      Izbriši
  13. Ojej punca, le kako si lahko pozabila pobarvati slončke. Še dobro, da je Mija opazila napako in jo strokovno popravila. Prekrasna vabila, všeč mi je, da jim je slavljenka dodala osebno noto. Neprecenljivo!
    Čestitke za obletnico bloga in vse lepe objave. Naj jih bo še veliko. Mala slavljenka pa seveda dobi tudi voščilnico.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj Jerneja, kolk časa že nisem bila na blogih, me je kar sram, ampak to iskreno povem, da mi to vzame čist preveč časa - sem postala počasna:).
    Kar ne morem verjeti, da bo že Mija ravno kar lahko imela svoj blog:)in če drugega ne, bo tebi odnašala r.t:))). Že tri leta je med nami, vse najlepše in najboljše ji želim in skupaj ustvarita še na tisoče balončkov sreče.
    Čestitke za tvoja blogerska leta in na vse objave, ki si jih delala s posebnim žarom.
    Pošiljam ti lep pozdrav in en velik objem obema, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  15. čestitke za vse mejnike in prelomnice, predvsem pa za takšno srčno ustvarjanje, neprecenljivo!
    vaila pa krasna, predvsem mi je všeč to recikliranje, poznamo in tudi shranjujemo te pregrade pri sirih ...
    voščilnica pride, se pozanimam še kam.

    OdgovoriIzbriši
  16. čestitke za naprej in za nazaj. Tudi Miji čestitke in morda z malce zamude bo tudi moja čestitka pri njej ( bo dalj časa luštno pri odpiranju) :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).