petek, 9. februar 2024

52CCT in zahvala

Uspela sem ujeti izziv pri 52 CCT, kjer želijo videti voščilnico po skici. Res ne vem kdaj gredo tile dnevi mimo mene in kako smo že kar pri pustu, ko pa je bilo "komaj včeraj" novo leto - obup!

Reciklirala sem praznični ovojni papir in krem embalažo. Malo kaširnaja, suhega embossiranja, senčenja in wola - hitra voščilnica s prikupnimi škratki po dani skici.
 
Izzivi:
Najlepši par - lov na poletno kolekcijo (pomladne radosti
Lil patch of crafty friends #223-ang
Scrapping 4 fun #232-anything goes
 
Z veliko zamudo danes pokažem vaše voščilnice za moj rojstni dan - hvala iz 💗vsem, ki ste se spomnile name - zlate ste!
 
Sonja, Marinka, Laura

Martina, Urška, Mija

Elena, Mojca

Andreja M.

Andreja M. - 3D pogled

Klara, Zvonka

Tina Z.  


 
Majda

Župan je predal oblast za en teden Butalskemu županu - živele Butale! Baba je prežagana, šotor stoji, sedaj rabimo pa en pošten proti-dežni urok, da nedeljski karneval BO! :P
 
Pozdrav iz dežele Butalske! Kureeeentaaaaa
Ne-Ja

7 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Zelo lepo voščilnico si uspela narediti kljub pomanjkanju časa. Tudi sama se sprašujem, kam tako hitro bežijo dnevi :)

Tina Z. pravi ...

čudovita voščilnica, prav tako pa krasen kupček dobrih želja!

TracyB pravi ...

Such a great card design and using many different recycled stuff. Well done.
I also love your quote on your blog header - it is wonderful when someone appreciates what we make. Thanks for playing along with us at 52 Christmas Card Throwdown Challenge. Hope to see your creations again in the future.

Vladuška pravi ...

Sploh ne vem kje naj zanem kaj gledat, ko je toliko lepega nastalo. :)

Tina - pravi ...

Jerneja, čudovito si uporabila vrvice za obestit bunkice!!! In res še enkrat z zamudo...vse naj naj!!!

Valentina B pravi ...

Neja, potem nisem edina, ki mislim, da čas noro hitro beži in me prehiteva. :)
Čudovito ti je uspelo ujeti izziv po skici na našem izzivu 52CCT. In hvala, ker si se nam pridružila. Vsem lepim željam, se seveda z zamudo, pridružujejo še moje. Vse lepo ti želim in naj bo čim več časa za ustvarjalne dni. :)

Moje drobtinice23 pravi ...

Draga Jerneja, tudi jaz ti z veliiko zamudo želim vse, res prav vse najboljše in najlepše.
O tem kako čas beži, pa raje ne pomislim.
Zopet si me očarala z eno tvojih nešteti reciklž .
Lepo bodi in en velllik objem tebi in Miji 💗