torek, 22. januar 2019

Ptičji twofer

Po dolgem času mi je zopet uspelo najti idejo in ujeti izziv #12 pri Twofer card challenge, kjer želijo videti ptice. Priznam, da je pripomoglo tudi dejstvo da je Sonja GDT ;).


Uporabila sem štampiljko lastovk iz seta dobljenega v bonbončku (mislim da pri Heleni). Na obeh voščilnicah so toplo embossirane s črnim prahom, s to razliko da so na akvarelu z zelo drobnim prahom in v več nanosih, na rožah pa z bolj rustikalnim in samo z enkratnim nanosom.


Gozd je toplo embossiran s prozornim prahom in potem dodelan z akvareli. Preko gozdne pokrajine sem izrezala napis Zate in ga podložila z rumeno moos gumo. Dodala sem ročno izrezane lastovke, ki se podijo po nebu - očitno bo dež, ker so nizke ;). Voščilnica je mišljena kot moška, trenutno še brez prejemnika in za nevtralno priložnost.



Takole je izgledal gozd pred rezanjem. Napis ga mogoče malo popači oziroma debla mi delujejo, kot da bi se napis topil... kar pa ni bil ravno namen :(.


Izzivi:
Scrapbook stamp society #156-anything goes
TTCRD - atg


Druga voščilnica je narejena z mislijo na letošnje maturante - med njimi bo tudi sestrica :). Lastovke , so hitre, okretne, zgovorne...tako super ponazarjajo sanje in želje :).


Ozadje z regratovo lučko sem suho embossirala (reciklirana pregrada iz sirčkov) in preko pikic dodala še prozoren glossy acent za bolj 3D efekt.



Napis je izrezan iz moos gume, ki tako še poudari celoto. Zelen krog v ozadju zaključi celoto. Krog se nadaljuje na zadnjo stran voščilnice in tako objame osnovo.


Lastovke bi mogoče bile lahko bolje razporejene, vendar se jih nisem upala odtisniti preden sem emobssirala ozadje.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja (krog s šivi, napis)
Lil patch of crafty friend #98 - atg
Crafting from the heart #235 - atg

Pacanje z akvareli preko embossiranega odtisa me je popolnoma okužilo - je nastalo še nekaj voščilnic, ki pa vam jih pokažem kdaj drugič :). V mislih sem imela še netradicionalno uporabo lastovke, vendar se ni izšlo tako kot sem upala. 

Pri nas zopet sneži - to bo luštno na sankah za vikend!

pa pa
Ne-Ja

12 komentarjev:

  1. Bom začela pri koncu - pri nas pa bo menda začelo ponoči in upam, da bo zjutraj šlo brez težav :)
    Prva, kjer se beseda Zate skoraj staplja z ozadjem je nekaj posebnega. Druga pa je lep preplet dodatkov in barv. Pa srečno tvoji sestri, maturantki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jerneja, tole pa vzamem kot kompliment, da zaradi mene sodeluješ na izzivu. :-) Čudoviti voščilnici s pticami si ustvarila. Na prvi gozd deluje čarobno zaradi efekta, ki si ga dosegla z izrezanim in podloženim napisom. Drugi si dodala krasen embosiran vzorec in jo vrhunsko sestavila. Všeč mi je, da si ptice na obeh voščilnicah toplotno embosirala. Hvala, ker si se pridružila Twofer Card izzivu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi Jerneja! You have created two beautiful designs for our bird prompt! They look like birds we call "starlings" here and you have created beautiful backdrops for their flight! Love your watercoloring and camouflaged word on your scenic card and all the texture and dimension you achieved on your second card!! Thank you so much for playing in Twofer Card Challenge #12! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izgleda izstopajoč napis! Pa tudi za maturantko je lepa! Tale izziv je res super:)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jerneja, krasno si uporabila lastovke na obeh voščilnicah. In meni napis zate izgleda super, prav paše in dobro si to opravila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Two fabulous cards, Jerneja. Those birds really stand out against each of the backgrounds you've created on both cards. That forest is especially beautiful, although I do like the pretty white blossoms on the card for your sister. Wonderfully done. Thank you for joining us at the Twofer Challenge. Bev

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta čudoviti. Meni je fenomenalno, da debla delujejo, kot da se napis topi. Super ti je to uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito, napis in "stopljeni" akvareli so me prevzeli. Prav dober efekt je nastal. Ti sestro maturantko jaz hči :-) Že jutri se bomo veselili in plesali in smejali ob polnočni četvorki :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Thank you so much for entering the challenge at Through The Craft Room Door last week. Your creation is stunning, we would love to have one of your projects featured in an upcoming issue of the magazine! Looking forward to seeing you again in the next challenge.
    Hugs & Craftiness,
    AngelaThrough The Craft Room Door DT
    Taste Of Craftiness {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    http://craftrmdoor.ning.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. What a beautiful project! I love it! Thank you so much for joining us in our challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to seeing you again next challenge.

    Judy TTCRD DT
    Don't Mess With Me, I'm Scrappy {My Blog}

    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne-Ja this is very beautiful
    Thanks for join us at
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Hope to see you again and goodluck

    Greetings Karin DT Coördinator

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasno si umestila napis "zate" na ozadje. Voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).