četrtek, 13. januar 2022

In prišel je Izak

V našem sorodstvu, znanstvu, sosedstvu se v zadnjem obdobju rojevajo sami fantje. Danes pokažem Exploding box za sosedovega Izaka. V osnovo s srčki v vogalih sem se dobesedno zaljubila že pri albumu za 40-letnico, ljubezen se je nadaljevala pri Mašinem exploding-boxu in še kar traja :).

Mali žirafek se je v "fancy" kabrioletu pripeljal na obisk k pandicam, da jim sporoči veselo novico - Izak se je rodil! Sledi gum sem naredila s stencil šablono in strukturno pasto v imitaciji peska.


Sedem (pravljičnih za srečo) medvedjih razgrajačev je na plan potegnilo balone, kolesa, žoge, avtomobile...skratka vse svoje igračke, da se bo mali hlačman lahko igral.

Dva sta predstavila njegove podatke, tako da se ne bodo pozabili. Tagec s pentljo je zataknjen v kuvertico.

Na sredini se na posteljici iz natur sisala bohotijo Allstarke, delo naše mati :). Trije medvedji razgrajači, so se ugnezdili na zastavico, ki naznanja, da se je rodil fantek z imenom Izak.


Drugi panda se je ovil z darilnim trakom  na voščilu. Darilce gre iz rok naše družine.


Zadnji, sedmi padna, pa se muči z ogromnim balonom. Še dobro, da je bolj debelušne sorte, drugače bi ga odneslo :P. Balon je, tako kot bannerček z napisom, podložen z ostanki filtra za napo. 
 

Poizkusila sem odtisniti pande direktno na filter in rezultat sploh ni slab. Samo bi morala dodati vsaj še ena dva odtisa - drugič ponovim z napravo, tokrat sem imela pande samo na akrilnem bloku. Tako pa so odtisnjene na papir in senčene z distressi.
 


Škatlica je dimenzije 10 x 10 x 10 cm, srčki so vkomponirani v celoto in niso dodani posebej. Papir formata A1 je kupljen v Tediju.
 


Še dimenzije po moji skici, če bi katera potrebovala - se opravičujem za moje čičke-čačke :(. Po novem sem si rezervirala en blok in vse vzorce, dimenzije, trike in podrobnosti izdelka zapišem. Se je že zgodilo, da sem želela nekaj ponoviti pa se mi ni sanjalo kako sem to izpeljala...
 
Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja
Allsorts challenge #658-ag with option something new (a baby boy, new die of a tag)
Crafty sentiments -anything goes
TTCRD  -ang 
Avenue 613-anything goes
 
Odštevamo ure do konca karantene.... led na cerkniškem jezeru vabi na polno... Še malo in bo vikend z njim ponedeljek, ko bo šola zopet v šoli.... 

pa, pa
Ne-Ja
 
 

19 komentarjev:

  1. Iiiii kok sta lušni in tale avtomobilček s srčkom prav paše na pokrovček. Pa panda na filcu...domiselno.... Saj boš preživela....vsaj ustvarjaš lahko na polno, pa zjutraj mal dlje spiš...(če je to zadovoljiva tolažba!!!)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fabulous gift for a baby boy, lovely creation.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, my gosh, what a darling exploding box, Jerneja! Thank you for showing us all the fabulous sides and parts and the diagram with the math! This will be a treasured keepsake! Thank you for inspiring everyone at NBUS! Happy New Year! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  4. What a super make, thanks for joining us at the Allsorts challenge xx

    OdgovoriIzbriši
  5. O kakšen projekt, cela pravljica v eni sami škatli. Tudi sama imam točno tako osnovo, pa se mi jo škoda zdi porabit, ampak si mi dala fajn idejo. Imam še na dolgu za eno punčko. Morda pa te kar malo, malo kopiram, vsaj v osnovni ideji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako fantastična škatlica presenečenja. Vse te pande so super simpatične, ampak meni je pa taboljša žirafa, ki mora gledati kar čez streho avtomobila. Svetovno!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Wauuu čudovita škatlica. Glede tiste na prejšnji objavi nna blogu o kateri si me povprašala gre za nožke in jo samo sestaviš (Midodo). Tvoja je top, polna lepih detailov in copatki so zakon.
    Bodi dobro, lep vikend :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Your pop up box is such fun, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  9. Amazing pop up box .. so pretty. Thank you so much for joining in with my challenge theme at Allsorts this week.
    Pauline x

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita škatlica presenečenja. Zelo lepo si jo okrasila. Žirafo v avtu si moram zapomniti. Morala bi si tudi sama kdaj kaj zapisati. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ti si čist neverjetna, kako svetovno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako je pa to ljubko, čudovito darilo in krasen spomin na vesel dogodek.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  14. Very cute exploding box. Lots of wonderful details. Lots of work and creativity went into the box. Thank you for joining us at 613 Avenue Create this month. Hope to see you back here again soo. Judy DT

    OdgovoriIzbriši
  15. Ooo kako je čudovita, vse pandice pa žirafica pa sledi gum... Hvala za navodila, sicer ne vem, če se jo bom lotila, ker mi vedno na koncu zmanjka kakšen milimeter ;) In hvala, da sodeluješ na izzivu v CRAFTalnici, kjer sem gostja.

    OdgovoriIzbriši
  16. Beautiful work! This is a lovely and thoughtful gift! Thanks for sharing it with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo lepa škatlica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  18. ooo kako lepa škatlica za rojstvo :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  19. A great card and a clever design.

    Thanks for joining us at the Aud Sentiments Challenge.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).