torek, 15. april 2014

Upright Diamond Fold Card

Še ena diplomska voščilnica in objava tako na hitro, ker se mi mudi. Je bolj poizkus kot dejanska, vendar sem kar zadovoljna s končnim izidom. Žal sem pozabila doma rdeči vosek, zato je pečat žal v natur barvi, vendar ni tako hud kiks - upam... Vseeno pa roma k puncam na CRAFT-alničin izziv #105 diploma/matura.

 Zunanjost in notranjost:


 In še malo detajlov z modro distress blazinico in toplim embossingom:



Dokaz, da je papir posebne sorte in  s tem tudi ozadje:



Če je komu všeč oblika za Upright diamond fold card vam posredujem še link za navodila. Posebna pa ni samo zaradi oblike temveč tudi zaradi doma narejenega papirja za ozadje. Iz tega vidika jo prijavljam tudi k Tini in Vladki na njun izziv Ko me inspirira # 24, saj želita videti posebno ozadje.

Sedaj pa šibam naprej...

pa pa

16 komentarjev:

  1. Hudo lepo narejena.Čestitke diplomantu.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. HUDO DOBRO. Link je pa že varno spravljen pri meni. Hvala lepa. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica in super narejena
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. Spet ena zelo posebna voščilnica, fajn si izdelala tole diplomsko kapo. Ne-rdeči vosek prav nič ne moti in lepo paše k rumenemu cofku. Papir je pa res zanimiv!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi tale je zelo lepa in lepo si izdelala kapo :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiva varianta. Hvala za idejo. Sem že delala kapice ampak sem naredila bolj enostavno varianto. Srečno na izzivih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 105. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Kam šibaš naprej? :):)...se te komaj dohajam, da preberem objave...Pridna si!!! Izdelek je lep in mi je všeč, ker si ga postavila nekam "v srednji vek"...- v dobrem smislu seveda!!! Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V Zagreb sva šla z mojim dragim na pregled oči. Ni tako hudo - se je našlo nekaj časa in teta muza je prišla nazaj :)

      Izbriši
  9. Pri tebi pa res nikdar ne vem, na katerem koncu Slovenije se nahajaš :-) Lepo zgleda tale prepognjena voščilnica. Tvoj doma narejen papir pa je spet nekaj posebnega. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja no, sem pač nomad med notranjsko in štajersko :). Hvala, tale papir je tudi meni zakon...

      Izbriši
  10. Uf...tole je pa tako zelo lepo!!! Vse mi je všeč...krasen papir, super oblika, odtisnjeni motivi in rumen vosek. Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).