nedelja, 13. april 2014

Natur metulji

Davno nazaj sem dobila mail s slikami v drevesnih listih. Ideja se mi je zdela fenomenalna, vendar zame neizvedljiva. Porodila pa se je nova, med pospravljanjem zaloge posušenih "prešanih" rožic in javorjevih listov. Tvegala sem en posušen list in štanco ter dobila super pozitive in negative. Verjetno bi bilo bolje to narediti s svežimi, da se mi metuljčki nebi lomili, vendar bomo na to opcijo počakali do jeseni. Takrat bodo listi sveži, hkrati pa ne več tako sočni. Vseeno je potrebno malo čuvati štanco, da jo ne umažem za naslednje projekte...

Prvi poizkus je zadovoljivo uspel, zagotovo pa bo še kakšen v tem stilu:


Zunaj pa ne frčijo samo metulji, temveč tudi "kapitalni" čmrlji...


Tulipani se kopajo v sončku in jutranji rosi...


...ni kaj pomlad je v polnem zamahu, pa čeprav malo aprilska :).

Aja, pa še nekaj - zadnjič sem vam pokazala kako je novo vozilo prišlo v naš PGD, na temle linku pa je filmček v slovo od starega TAM-a.

pa pa

7 komentarjev:

  1. Jerneja čudovito si pričarala pomlad na voščilnici! Super je, da nam sive celice delajo 100/uro in tako nastanejo zeloooo zanimive "kreacije"...In da si naravo prenesla na papir...Imaš čudovite tulipane! Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  2. Fino si uporabila liste. In tile tulipani so cudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Inovacija z metulji - to se lahko samo ti spomniš - brez besed. Tulipane imaš prekrasne - škoda je samo, da ne trajajo mesece in mesece. Tamček pa - uživala sem ob gledanju filmčka - pika na i današnji objavi. Komaj čakam naslednje. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Noro dobra zamisel in še boljša izvedba ;) Lepo slovo ste pripravili staremu TAM-čku ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lep pomladni post
    metuljčke pa obožujem.
    Lepe poste si pripravila med mojim okrevanjem
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrhunska ideja tole s posušenim listom! Tudi jaz jih imam kar nekaj, ki čakajo, kaj se jim bo zgodilo :-) Tulipani pa so čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo dobro si se spomnila tole z listi, voščilnica je čisto posebna. Ah kako lepo vse cveti pri vas, super lepe fotke!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).