sreda, 9. april 2014

Piščančki na begu

Sosedove kokoši očitno valijo, jajca so se ustrašila, da bodo postala velikonočni pirhi in piščančki so pohiteli na plano. Dva sem ujela na potepu po našem vrtu, kjer sta se skušala skriti v košarici iz brezovega lubja. Na koncu pa sta imela pravi piknik :).

Mala falota izgledata takole:

Ko sem ju zasačila sta imela piknik:

Skušala sta se infiltrirati med čokoladne pirhe:

Konec koncev pa sta obupala in pozirala samo za vas:


Tale dva nagajivčka sta narejena iz dveh volnenih cofov. Prvič sem cofke delala na vilicah, ker se mi ni dalo rezati kartona. Še kakšno novo idejo za cofe pa najdete tukaj. Jajčne lupine so prave, s tem da so umite, posušene in premazane z mat lepilom Mod podge za servietno tehniko, tako da niso več tako krhke. Košarica je posušen kos brezovega lubja, ki sem ga vpela v elastiko, da se je posušil v polkrožno obliko. Ob straneh pa košarico zapirajo drobne brezove vejice. Verjetno nebi škodil še kakšen okras, vendar sem hotela ohraniti natur opcijo. Bi ve še kaj dodale ali pustile tako?

Tako so se pričele moje priprave na veliko noč -  za začetek je, kaj bo pa še nastalo pa nimam pojma :).

Lepo sredo še naprej, kolikor jo je pač še ostalo!

Košarico prijavljam na:
Mavelu.com - mesečni izziv za april - velika noč (kljunček je senčen z njihovo blazinico)

pa pa

22 komentarjev:

  1. Hhhhaaahaaaa Jerneja kak sem se nasmejala ob tej piščančji zgodbici!!!! Res si asica, ker s v to zgodbico prelepo vpela piščančka, jajčne lupinece in še brezovo košarico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa še tiskarski škrat mi je ponagajal....tak mi je zgodbica všeč! En velik pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni dostikrat ponagaja kašen škratek, ki mi premetava črke tja ko nebi smel...

      Izbriši
  3. Iiiiiiiiii, kako nagajiva piščančka ;) všeč mi je, da si košarico pustila tako naravno ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joooooj kako sta lušna tale piščeta v tejle lubjasti košarici :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastic idea! Thank you very much for sharing with us at Fairy Tale Challenge and good luck!

    Hugs

    Claudia

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je pa vrhunski zapis! Do solz sem se nasmejala tvojima piščančkoma :-) Lepo si pripravila scene za fotografiranje. Košarica iz lubja mi je zelo všeč in če mene vprašaš, ji ne bi dodala čisto nič :-) Vilice pa so super pripomoček za izdelavo majhnih cofkov iz volne. Preizkušeno :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ideja z vilicami je res carska, ma ni bil namen da si zaradi mene objokana sredi noči :).

      Izbriši
  7. Hallo, Deine Hühner sind sehr schön. Ich habe sie bewundert.Auch die Dekoration hast Du wunderbar gemacht.
    Vielen Dank für den Link. Ich werde sie bestimmt mal ausprobieren.
    Liebe Grüße Beate aus Deutschland

    OdgovoriIzbriši
  8. Vsako jutro taka objava in bo lepši dan tudi kadar človek vstane na levo nogo in ga mularija že navsezgodaj razjezi. Tudi sama sem se na glas smejala, ko sem brala. Prav polepšala si mi ( nam) jutro s tema dvema falotoma. Krasna sta in scena je popolna. čao - pa še kdaj, je dan lepši, če se človek že zjutraj od srca nasmeje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me veseli, da sta ti tale dva falota dan postavila v prave tirnice :=)

      Izbriši
  9. oo, kako lepo - ideja, zapis, izvedba. res, kapo dol!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako si fino napletla tole zgodbico

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo, vse po vrsti - živalska pravljica s srečnim koncem! Košarica pa naj kar ostane natur.
    Hvala za linke!
    :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Košarica je enkratna kar takole natur, zgodbica pa skupaj s celotno scenografijo res pripomore, da se človek nasmeji do solz - infiltracija med čokoladne pirhe je zmagovalna!!! :)))))

    OdgovoriIzbriši
  13. Crtkana piščanča in fajna zgodbica :)

    OdgovoriIzbriši
  14. I love your little chicks and the scene :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Thanks for joining us at Fairy Tale Challenge!
    Nice easter basket and sweet little chicken :)))
    Hugs Sonny

    OdgovoriIzbriši
  16. That's so lovely! Too cute! Thanks for joining us at Fairytale Challenge! LG, Susanne.

    OdgovoriIzbriši
  17. They are really so very cute! What a fab idea! Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge! Today our new challenge will start. We hope you will join in the new challenge again ;o)
    xx Bianca

    OdgovoriIzbriši
  18. Ljubka piščančka, zelo sta ljubka in posrečena zgodbica :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako lepa košara iz breze in res luškan puhast piščanček!
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).