četrtek, 10. april 2014

Origami box

Tale škatlica me je mučila že od januarja, ko sem jo prvič videla pri Sandi. Ker vintage ni moj stil so bili poizkusi narejeni že davno, vendar nobena ni ugledala bloga do danes. Poizkusi so ostali skriti doma kot embalaža za zamaške in ostale ustvarjalne drobnarije, ker mi nikakor ni uspelo zadovoljivo okrasiti pokrova...

Danes jo je slavljenka dobila v roke, zato vam predstavljam mojo prvo "uradno" origami škatlico, ki je dejansko lahko zelo lepa šatulja.



Uporabila sem 250g papir, ki pa je malo pretrd, saj se potem bige preveč izrazite. Lepo stoji tudi iz navadnega papirja in prav luškana pride če A4 format spremeniš v kvadrat. Moja verzija je kvadrat iz A3. Na You tubu najdete navodila v dveh delih - base in top

Napolnila sem jo s Ferrero rocher in poleg priložila čajno vrečko - dišavnico. Deteljica za srečo, rožice, metuljčki in obvezen napis zate pa je bilo darilce končano. Slavljenki je bila ideja všeč meni  pa tudi, saj sem zaključila projekt pa čeprav ni vintage stil.


Prijavljam jo na RRR #92 - Flowers or buttons & bows 
 
pa pa

16 komentarjev:

  1. Ojoj kaj ti je dobro uspela šatulja. Sem šla takoj pošpejat na filmčke in moram reči, da je ženska tako nazorno pokazala, kako se dela ta stvar, da mislim, da ne bo težko. Hvala za link, bo prišel prav. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito in sploh ne dvomim, da je bila škatlica in darilce slavljenki všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. You must be very pleased, it turned out so lovely!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta škatlica je pa res priročna in lepa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo škatlico si ustvarila :-) Vidim, da imaš kar nekaj stvari v stilu "čez sedem let vse prav pride" :-) Verjamem, da je bilo darilce slavljenki všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si naredila tole šatuljico in prepričana sem,da je slavljenki všeč.Hvala za dodan link...bo treba probati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. To škatlico imam jaz tudi na seznamu "poskusiti-narediti" ;) zdaj ko vidim, da je ta tvoja tako fantastična, bom morala poskusiti ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jerneja vedno imaš zanimive "projekte" in tale šatuljica je 1A! Zelo zanimive barve si skombinirala in notranjost je res slastna! Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako čudovita šatuljica, vsak dodatek ima svoj namen. Slavljenka se je sigurno razveselila tako prelepega darila.

    OdgovoriIzbriši
  10. This is a festive project. Thanks so much for joining us at Really Reasonable Ribbon. Hugs from Ginny at Polly's Paper Studio!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).