ponedeljek, 14. april 2014

Teta Sova

Marsikdo bi rad zavrtel čas nazaj... v tiste čase, ko smo bili še srednješolci, ko  nam je bila edina skrb šola, pa še tisto smo kdaj pa kdaj pozabili dokler ni mama zarobantila doma :P.

Tale voščilnica naj bi bila namenjena bratrancema: N., ki se bo čez slab mesec spopadel z maturo oz njegovemu bratcu R., ki končuje magistrski študij anglistike. Vse pa je odvisno od moje volje in če se ne porodi še kakšna nova ideja... Vsekakor pa teta sova predstavlja vso potrebno modrost, ki jo mora maturant ali diplomant izkazati na zaključnem delu šolanja.

Pri CRAFT-alnici želijo za izziv #105 videti čestitke ob diplomi/maturi ali podobni priložnosti, zato bo tale voščilnica kar pravšnja.

Teto sova in kaligrafski pribor...
Ne vem zakaj, vendar mi tale verz paše poleg:

Če v svojem življenju obupaš nad skromnim začetkom,
se spomni,
da je tudi hrast,
tisto veliko in mogočno drevo,
začel kot majhen želod,
ki je ležal na tleh.
(mislim, da je iz Malega princa)

Še detajl sove, celoten mušter pa najdete tukaj:


Valovita lepenka je senčena z rjavo blazinico, prav tako tudi ostale komponente, vendar v različnih odtenkih. Trup je v osnovi bel, poštempljan z listkom rožice iz Mavelu.com kolekcije in potem reliefno obdelan z belim embossingom. Oči so dvignjene s 3D blazinicami, kapa pa ima cof iz volne in to je to :). No pa papir z napisom je moje delo, kar sem vam pokazala tukaj.

Pred časom se naredila tudi sovico ob diplomi za kolegico V., ki pa jo lahko vidite tukaj. Slike so katastrofa - se bom potrudila pofotkati pri dnevni svetlobi, ko mi bo uspelo :(.

en deževen pa pa

13 komentarjev:

  1. Luštna! Vem kako je to, ko slika ponoč, ker čez dan enostavno nimaš časa in potem nam pobegne dnevna svetloba, ki naredi lepe slike.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito sovico si naredila za bratranca ;) všeč mi je kako si dekorirala celotno fotko, lepi dodatki ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh ja, le kje so tisti časi.... Sovica pa res zgleda tako pametna, kot da je pogoltnila celotno znanje tega sveta. Vso srečo tvoji žlahti - bo sova to vse uredila. Krasna je. Jaz sem pa nad tem izzivom kar obupala (prvič in upam, da zadnjič, da nisem imela nič idej - kaj čem se pa potem silit - gremo dalje - čakam nov izziv)
    čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiiiii kak je luštna...in res deluje zelo modro. Všeč mi je, ker si naredila obliko voščilnice sovico. In vidim, da uporabljaš enak kaligrafski kompletek kot jaz, ki pride še kako prav. Zelo lepa pisava!!! Pozdravček na drug konec Slovenije, Jana ....držim pesti na izzivu, ker mi je res prikupna :) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je tale sovica in zagotovo pravi motiv za tovrstne priloznosti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau kako prisrčna sovica! Čudovita voščilnica ♥ :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiiii kako je luštna :).
    Hvala, ker si se nam pridružila na 105. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo kako je krasna tvoja sovica, čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je, modro gleda in naj prinese srečo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna je tale tvoja teta sova :-)) lepo si jo sestavila in pravo veselje jo je pogledati!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tole sovico si res lepo izdelala. Všeč mi je uporaba valovite lepenke, trup pa je vrhunsko izdelan. Super ideja!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).