petek, 18. april 2014

Ptičja hišica

Sošolka L. je včeraj praznovala rojstni dan, tako da vam danes lahko končno pokažem projekt zanjo. Tole ni navadna ptičja hišica temveč stojalo za post listke in sponke :). Zveni zanimivo? Meni je bila ideja takoj všečna, najdete pa jo v knjigi avtorice Christine Leech. Seveda pa še kup drugih idej z osnovnimi muštri.

Slikano je bilo zopet ponoči z vsemi razpoložljivimi sredstvi, ma učinek ni tak kot bi si želela. Mogoče me bo enkrat srečala pamet in bom naredila zadeve kakšen dan vnaprej :).


Glede na to, da sem sledila navodilom in delala po njenem vzorcu sem dobila pikice, ko je prišlo spoznanje da glavni stranici nista enakih dimenzij... potem sem prilagajala in krojila in preklinjala in... Zaključek je tak, da ne delaj ločenih kosov temveč iz enega, naredi svoj mušter, pa definitivno uporabi vzorčast papir, ker so tile robovi ubijalski :(.

Brez listkov in verigo iz sponk:


Z listki:

In še "ribnik" s Koi krapi za srečo - odprtina samo s krogom je tako čudno izpadla da sem potem pričarala "ribnik":


Tole ptičjo hišico lahko obesiš na kavelj poleg telefona ali z magnetom na hladilnik. Med blokcema je dovolj prostora tudi za ležeče pisalo, tako da imaš vse pri roki. Sicer sem razmišljala o odprtini za dimnik/pisalo ma potem opustila idejo ker je bilo že krepko ponoči, ko mi je uspelo končati... Vsekakor pa jo lahko obrneš kakor želiš.

En sončen pozdravček in se beremo jutri :)!

pa pa

11 komentarjev:

  1. Prvi stavek, ki mi je padel ven iz ust, ko sem videla to hišico blokec je bil: ta dečva je nora. Sorry ampak res. To je pa ena izmed naj idej, ki sem jo videla pri tebi (pa sem jih videla že malo morje). Tako noro dober blokec ti je ratal, da ..... uh - zgleda, da bom morala nastavit še eno mapico NAREDI - ENKRAT V PRIHODNOSTI - NE-JA -IDEJE. Kapco dol. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf...tole pa je tak komplimetn, da sem ga trikrat prebrala preden mi je kapnilo, da misliš resno - hvala :)

      Izbriši
  2. Pri tebi pa ni da ni, res si neverjetna, česa vse se ne lotiš! Krasna hiška, koliko ur si jo pa delala?? Bolje da ne sprašujem :)))) Lepe praznike želim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma samo celo popoldan in pol noči... kaj pa je to za mene :P. Sedaj ko vem kako se lotiti bo v kakšni uri finito ma za prvič je bila pa res dolga, ker mi nič ni klapalo...

      Izbriši
  3. Alooo Jerneja...kapoooo dol! Kaj takšnega še nisem videla :) in si me zelo zelo navdušila. Res si naredila čuuudovitoo hišico. Ampak na prvi fotki deluje, kot da si naredila sladico!!! Krasno...Pa sploh ne vem kaj naj še napišem...no, ker sem ostala brez besed. Prava ustvarjalka, ki pod klobukom skriva polno idej! Iz srca ti zelim lepe praznike...tebi in tvojim najdrazjim...objemček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Mama mia
    noro hudo!!!!!
    Bravo
    čisto sem navdušena,
    grem še enkrat gledat.Super moji komplimenti
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinjam z Mojco , noro dobra ideja za darilo Jerneja;) pravi maher si ;) te potolažim, tudi jaz prvi mušter delam zeloooo dolgo ;))

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauuuu kako je dobra. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Idej ti ne manjka, zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ideja je vrhunska, izvedba pa tudi :-) Kar se pa tiče pravočasnega fotografiranja pa tole: upanje umre zadnje... :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična ideja!!
    Zelo lepo si vse to sestavila. Tudi sama bom poizkusila narediti. ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).