ponedeljek, 21. april 2014

Ko jih obrneš 40...

...si še vedno svež kot piščanček :)! 

Danes praznuje bratranec od A., svoj 40-i rojstni dan. Baje je tradicija na Štajerskem, da se (za okroglo obletnico) postavi lutko ob polnoči z osebnostno karakteristiko slavljenca pred njegovo hišo ter se mu vošči sredi noči. Tako smo danes imeli "nočno" izmeno. Moja naloga je bila, da pripravim neko zabavno voščilnico. Sprva je bila ideja o voščilnici knjižici, kot Nemško-Slovenskem slovarju za profesorja nemščine in slovenščine, potem pa smo raje ostali na hudomušni strani.

V stilu velike noči, so bili v igri piščančki - tokrat niso nikamor ušli :)


Vseeno pa mu teta radovednost ni pustila, da bi ostal samo na prvi strani voščilnice, temveč je moral tudi malo pokukati v notranjost.



Embosiran pavz žepek je poskrbel, za malo dramatičnega učinka in skril hudomušni napis.


Mogoče mi je sprva delovala premalo moško, ma ker je pošrek hudomušnost je bil komplet nekako pravšnji. 

Lutka pa kaj drugega, kot profesor za profesorja, ki mu nemščina očitno ne leži najbolje :). 

Še izzivi:
Less is more 168 teden - Makes me smile!
(it's humorous in combination of the sentiment and the figure of little chicken)
CRAFT-alnica #106 - embossiran detajl

EAC #274 - anything goes
Fairytale challengeblog # 89 - butterflies
RRR #93 - monochromatic & ribbon

pa pa

21 komentarjev:

  1. Zabavno - "ko jih obrneš 40 - si še vedno svež " - kako lepo da tako misliš !!!!. Te bom čez deset let vprašala, če še vedno tako razmišljaš. Sicer deloma res drži tisto - mlad si toliko, kot se počutiš ...a ne vedno.
    Zanimiva tradicija . To velja samo za to starost? Ste pa fino "uredili" to profesorjevo 40-letnico . Pa še nekaj - končno si se naučila udarit po mizi in svoja piščeta naučit manire . čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To velja za vse okrogle oz po 30-em. Jaz očitno tako dobro skrivam svojih 30+, da moram občasno še kar z osebno pomahati... Tudi jaz ne morem verjet, da mi jih je uspelo ukrotiti :p

      Izbriši
  2. Very nice project. The style is beautiful.

    OdgovoriIzbriši
  3. Noro dobro pišče ;) voščilnico si naredila perfektno od zunaj in znotraj ;) ti pa povem, da ta običaj ne poznam, ampak mi je všeč ;) zanima me kako reagira slavljenec!? aja moj odgovor je: 40 pa kaj!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tale slavljenec je potihem pričakoval, ker je bil ponavadi v klapi, ki je preostali žlahti postavljala lutke. Sem bila pa prvič poleg, tako da za ostale ne vem...

      Izbriši
  4. Odlicno si naredila tole s piscetom, ki kuka tudi znotraj voscilnice. In lutka je tudi super :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res zabavna voščilnica, super piščančka si naredila! V smeh me je spravil napis na tabli, to ste se morali nasmejat ob vaši nočni dogodivščini :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Sweet card!
    Thank you for joining us at Less is More.
    Anne
    LIM Designer

    OdgovoriIzbriši
  7. o hueo dobr ste se spomnili:)hihi lepa tradicija:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj kako prisrčen piščanček :) In nasploh zelo lušna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo mi je všeč, ker je izdelana tudi v notranjosti. Radovedno pišče je tako simpatično :)).
    Hvala, ker si se nam pridružila na 106. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Simpatičen piščanček in prav ljubko je, da se skriva tudi v notranjosti.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super je tale piščanček. Dobra ideja. Vsa sreča, da ti je vsaj tega uspelo ukrotiti :-)
    Lutka je dobro izpadla. Tudi pri nas je zadnje čase takšna navada, ampak jaz sem mojim zagrozila, da se ne bom več pogovarjala z njimi, če mi kaj takega narihtajo :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. This certainly made me smile!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  13. IIiii kak je lušten....mislim pišek :)...čeprav tudi gospodu nič ne manjka :):):)...Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  14. Všeč mi je tako zunanjost kot notranjost ... zelo lepo !
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Pa naj še gdo reče, da profesorji nemščine niso sveži kot piščački. Luštno ste se pozabavali na njegov račun.
    Hvala, da si se odločila piščančka deliti z nami v Craft-alnici; Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. Saj ne vem, če kdo to še bere - slavljenec je bil (tudi) nad voščilnico navdušen. Še vedno sem :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).