petek, 4. april 2014

Hush puppies

Imam blokado pri kuhanju :(. Ko vprašam kaj skuham jutri za kosilo je odgovor: "Nekaj dobrega!" Grrrrrrrr, kako sovražim ta odgovor. Ima me, da bi servirala krožnike v katerem bo listek z napisom nekaj dobrega :). Tako sem pričela brskati po mojih listih z recepti - ni volje, da bi to prepisala v en blok ker nihče ne bo znal brati mojih krac... Imam že dolgo predpriprave, vendar sem še kar pri listkih...

Predstavljam eno tako hitro idejo za prilogo k kosilu - Hush puppies, ki je lahko dejansko tudi slan prigrizek. Jed ima več možnih izvorov, načeloma pa je bila namenjena, da so psi nehali lajati oz so bili siti med vlačenjem ribiških mrež iz morja ali pa med vojno v jarkih. Pa ne misliti, da jih ljudje niso jedli, koruzna moka ali poletna sta bili cenejši kot ribe oz drugi živež in tako sprejemljiva za živali.
Količina iz ene mase.
Meni zelo pašejo poleg golaža, sploh ker so na hitro narejeni - pa brez gore solate ne gre :). Golaž ali kakšno drugo omako lahko pripravim že prej, ocvrtke pa potem tik pred zdajci. Če pa jih jemo kot prigrizek pa lahko narediš raznorazne pomake ali pa grickaš same. Osnovni recept najdeš tudi tukaj, vsekakor pa mu lahko dodaš še začimbe, slanino...

Za 4 osebe potrebujemo:
  • 0,5 skodelice moke (1 skodelica je 2 dcl!)
  • 1 pecilni prašek
  • 1,5 skodelice polente
  • 0,75 skodelice mleka
  • 1 JŽ sladkorja
  • 0,5 ČŽ soli
  • 1 srednje velika čebula (drobno nasekljaš)
  • 1 jajce

Priprava:
Jaz zmešam jajce z mlekom in ju potem dodam v ostale sestavine, ker se tako lepše vmeša, da dobim gosto zmes. 
Na pol porabljena masa.
Med tem segrejemo olje in s čajno žličko vanj dodajamo hlebčke. Ko so zlato rumeni so pečeni. 
Pa dober tek :)!
Da pa ne vam ne bom samo cedila slin, še par cvetočih utrinkov iz sobotne akcije v gozdu nastalih, ko so bile roke že do tal...

Tole pa je kamnita "miza" za katero bomo malicali, ko nam uspe pospraviti do nje :)
Sem pustila "nogice", da dobite občutek velikosti.
Drage moje, uživajte v vikendu, čeprav pravijo, da bo bolj kisel kar se vremena tiče...

pa pa

6 komentarjev:

  1. Mislim, da se bo tudi pri nas v kratkem pojavil na krožniku samo listek :-)) Hvala za recept. Zgleda slastno. Tvoje gozdne fotke pa so krasne :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiv recept in nekaj novega za v mojo kuhinjo. Ja, to tudi mene najbolj podžge, ko dobim odgovor na vprašanje kaj skuham? - mami ti se najbolje spomniš, nekaj,..nekaj ... za popizdit... ups... ampak tako je. Hvala za recept, tega bom pa sigurno probala, ker mora biti zelo dobro. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Superca ste, vse ste me nasmejale ;) to z listkom je zakon ;) recept pa zagotovo poskusim ;) lep vikend ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za recept,prav tako pa za lepe fotkice.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za recept, upam, da kmalu preizkusim :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).