ponedeljek, 20. oktober 2014

Kostanjev piknik

Čudovit vikend je bilo potrebno izkoristiti na polno - kako drugače kot v dobri družbi in jedači :). Saj ne, da se je samo "žuralo", ma to je bolj prijeten del.

Kostanjev srček :).
Sprva je bilo potrebno nabrati kostanj - VD tašči hvala za pomoč :)! Letos ga je presenetljivo veliko, vendar je žal tudi precej črviv :(.



Prvi letošnji poizkus peke kostanja je bil bolj "old school"...


Nato pa je ta vikend sledila modernejša, predvsem pa hitrejša verzija... Tisti, ki ga mora rezati pa žal še vedno ostaja revež.


Predprirpava na piknik je bilo tudi mukotrpno lupljenje za sladico - sem dobila žulje :(. Za cca 500g kostanja sem ga olupila skoraj 2 Kg - toliko je bilo slabega. Ma sladica je bila zmagovalna, kar je glavno :).


Seveda, ne smem pozabiti na recept za to "Pecivo z banano in kostanjem", sedaj, ko je še sezona. Recept je vzet iz ene izmed Raminih knjižic.

Biskvit:
  • 6 jajc 
  • 120 g sladkorja
  • 120 g mletih orehov
  • 120 g moke
  • 1/2 pecilnega  praška

Krema:
  • 500 g pretlačenega kostanjevega pireja
  • 250 g margarine
  • 150 g mletega sladkorja

Čokoladni preliv:
  • 200g čokolade za kuhanje
  • 120 g margarine
  • 6 banan
  • 200 ml sladke smetane za dekoracijo


Priprava:
Rumenjake in sladkor penasto zmešamo in jim dodamo sneg iz beljakov, ter na koncu orehe in moko s pecilnim praškom. Sestavine dobro premešamo in pečemo 15 min pri 180°C.

Krema: margarino in sladkor penasto zmešamo, nato dodamo kostanjev pire. Načeloma lahko v kremo vmešamo tudi stepeno smetano in bo le-te potem malo več.

Preliv: nad soparo stopimo čokolado z margarino

Ohlajen biskvit premažemo s polovico kostanjeve kreme in nanj položimo vzdolžno prerezane banane (jaz jih raje narežem na cca 0,5 cm kolute, ker se tako pecivo lepše reže). Preko njih polijemo čokoladni preliv in pustimo da se strdi (lahko damo tudi v hladilnik). Strjeno premažemo s preostalo kremo in po vrhu zgladimo s sladko stepeno smetano. Njami, njami - dober tek! :)

Za vse ljubitelje cvetja pa naša Datura, ki cveti kot za stavo - ma zunaj je jesen?!




Toliko od mene za tebe. Vikend je bil čudovit, današnji ponedeljek pa je prinesel dež in mraz - očitno prihaja zima :(.

Lepe sanje!

Ne-Ja

P.S.: Za vse ljubitelje kostanja, ki bi ga jedli tudi pozimi, pa najdete recept za vloženega v moji prvi objavi :).

12 komentarjev:

  1. Sedaj mi je pa krepko žal, da se ti v soboto nisem pripeljala na dvorišče. Že za tole pecivo bi se splačalo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonji predlagam, da svoja potovanja vnaprej napove na svojem blogu...zdaj ji je res lahko žal. Pecivo s kostanjem je grozljivo dobro a žal so zraven res žulji. Lani sem ogulila toliko kostanjev, da sem dobila 2 kg tega pireja in dala v skrinjo. Očitno se mi je toliko zamerilo, da je ta masa še vedno v skrinji..bog ve, če je še dobra. Vaša Datura bo ta teden prenehala s cvetenjem, ker jo bo hudič vzel od mraza ...brrrrr.... ravnokar poslušam po radiu, da bodo jutranje temperature okoli 4 stopinje. To je že za mantelj in bundo....pa tako lepo je kazalo. OK...piknik je uspel, ta teden ima pa še 4 delovne dni, potem bo pa spet pasal ogenjček in kostanj, samo da ga boste lupili in jedli v bundi. Mej se. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam kestene, a ove godine nisam pojela ni jedan jedini. I ovaj kolač izgleda jakooooo slasno..njamiii..I kod nas je zahladilo i pada kiša..no,očito nam zima dolazi...šteta..:))
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Fine lušte si mi naredila in nasmejala z vašo iznajdljivostjo ;)
    Krasna roža, ji paše jesensko sonce ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa si nam res naredila lušte po kostanju :))) Tale moderna zadevica mi je prav všeč. To mere biti res zabavno :)
    Se strinjam s Sonjo, da bi se bilo v soboto dobro pripeljati na tvoje dvorišče :)))
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Klasicni peceni kostanji so zame se vedno zakon. Na razne speljanke in istale izdelke s kostanja pa se se navajam. Ampak tole tvoje izgleda zelo slastno. Hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ravno kar sem iskal recept za sladico s kostanjem ;) Super ste izkoristili lep vikend ;) se strinjam s puncami drugič prej povej, da si najamemo kombi, hehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jamiii!! Hvala za recept, sladica izgleda super. Prvič vidim sodobno napravo za peko kostanjev in sem že fan - najbrž se dosti bolj enakomerno spečejo in manj zažgejo. Hvala tudi za tvoj komentar za popravo moje voščilnice, super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  9. U ja do sem je tale kostanj pridišal, ampak letos ga po moje ne bom vidla niti jedla. Da bi ga šla pa lupit za sladico, mhmhm bravo, jaz nimam potrpljenja :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi mi smo ta vikend bili na pikniku. Res je dosti črvivega. Bi mogoče sladica šla z pirejem, ki ga prodajajo v trgovinah.

    OdgovoriIzbriši
  11. Glavno, da ste se druzili ;))) trobenta po koroško...pa je navavnost wwwauuu ;)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).