torek, 12. november 2013

Predpriprave na novo leto

Bližajo se prazniki (čeprav šele čez dober mesec in pol) vendar sem počasi že pričela s pripravami na novoletna darila.


Letos je bila letina kostanja obilna, VD tašča je pomagala pri nabiranju in rodila se je ideja o vloženem kostanju. Idejo Kostanji v vaniljevem sirupu sem našla na spletu, prav tako kako najlažje olupiti kostanj. Tisti, ki še ni poizkusil lupiti surov kostanj, ne ve kakšna muka je to, vendar je priložena ideja zakon in bistveno hitrejša.

Med kuhanjem je sledil nabor kozarčkov, saj veste tistih malih luštnih za katere po navadi ne vemo kam z njimi... In ja, seveda pokušanje in sladkanje s sirupom preden je bil le ta sploh pripravljen.

Končni izdelek je potreboval še malo dekoracije, tako "za učke napast". Škotski karo, natur tagec s šivom, zlata nitka in gumbek za popestritev pa je nared za obdarovance. Zaradi mojega sledenja navodilom recepta do pike in vejice bo ta darilca dobilo samo izbrano število prijateljev - žal. Drugo leto pa zagotovo ponovim, v večji količini, ker je tale zadevica sladka, slastna, skratka njami! 

Končen izdelek pa zgleda takole:



Čas priprave sovpada z izzivom na prvem slovenskem blogu CRAFT-alnici, zato sem ga prijavila na izziv #94 gumbki.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).