sreda, 29. oktober 2014

Punčka

Trgovinica Ustvarjalni dotik bi za oktobrski izziv rada videla jesensko listje. Zopet Stencil šablonica, tokrat v malo bolj sončnih barvah. Cik- cak šivi so  postali samo luknjice, ker se mi je sukanec vmes utrgal - šivilja je pozabila obrniti gumbek na šivalnem stroju :(, ma tudi tako ni izpadlo slabo.


Punčka (štampiljko najdete jo pri Ustvarjalnem dotiku) je iz zimske verzije predelana v jesensko. Ne lovi snežink temveč listje :). Napis je tudi njihov, s tem da je na prvi strani malo maskiran v notranjosti pa ga najdete v celoti.


Priznam, da sem malo zgrešila odtenek modre na osnovi in se mi je barva tepla s svilenim trakom... Zadevo sem rešila s tekočimi perlami, ki sem jih na grobo razmazala okoli oranžne osnove in tako dobila bolj 3D učinek oz okvir v okvirju. Notranjost pa poživi oranžen okvir, saj bi bila sama modra preveč morbidna.


Nekako mi ni uspelo ujeti vseh odtenkov na ozadju, zato še dve slikici, za boljšo predstavo :).

Uživajte v krompirjevih počitnicah, jaz pa šibam lepiti voščilnico v galerijo Ustvarjalnega dotika :).

Lep večer!
Jerneja

P.S.: En namig - v soboto ne pozabite pokukati k meni, pa čeprav je praznik :)

14 komentarjev:

  1. Čudovita je
    prav z jesenskim pridihom,
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljubko voščilnico si ustvarila. Barvna kombinacija mi je všeč. Pa tudi šiv, ki ni šiv, je vrhunski dodatek ..-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita. Če ne bi povedala, da je napakica, bi si mislila, da more bit tako :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se. Krasan ti je otisak.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta prava jesenska ;) všečkam ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prave jesenske barve in tale osrednji del ima super ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super barvna kombinacija. Luštno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa veš, da je mogoče še lepše, ker se ti je cviren strgal...pa ne bi o tem, kdo je kriv...cik-cak zašiti zna vsaka, lukenj pa noče nobena pustit. Prav krasno je prišlo vse skupaj. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Jerneja super si naredila ozadje s šablonico in mi zelo všeč. In ideja, da lovi listje je tudi 1a.
    Pikice pa so ful zanimive, ravno zaradi dveh vrst...je nekaj posebnega ;)))
    Uživaj, Jana

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav super si spet uporabila stencil šablono, zelo so mi všeč luknjice brez sukanca. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Super! Barvna kombinacija in ozadje sta popolna♥ Taka čarobno lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).