torek, 21. oktober 2014

Samo za Mojco

Mojca se je že pohvalila, da je do nje priromala podobna voščilnica kot je bil trojček namenjen društvu Donna. Sedaj pa je čas, da jo pokažem tudi vam. Sicer bila poizkusna voščilnica, ma meni tako všečna, da sem jo namenila posebni in unikanti ustvarjalki :).


Marinin napis "Samo zate" je defenitnivno pasal v komplet. Težava se je pojavila z belo blazinico, ki je potem preveč absorbirala roza in je napis bolj slabo viden  - mogoče pa da to en vintage pridih :).


Osnovni papir je iz ene stare knjige, senčen z belo blazinico, čez  pa narisana mreža in rožice - tako malo znetanglanja. Zlati rob je narejen s tekočimi perlami, s tem da je namreno slabo razmazan in ob straneh odtrgan preko ravnila za nacefran rob. Roza trakec na roza kartončku in potem senčena bela osnova pa je voščilnica nared.

Toliko na hitro za danes :).

Lep dan in hvala za vaš obisk!

pa pa
Jerneja

13 komentarjev:

  1. Krasna je Jerneja
    mislim, da je Mojca zelo ponosna lastnica te voščilnice
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo zanimiva, meni tudi slučajno nebi padlo na misel, da lahko kaj takega skombiniraš in potem še izpade dobr. Si mojstrica improvizacij:) LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Waw, zelo je lepa. Rožice so mi zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaaa, res sem ponosna lastnica te krasne voščilnice in lejga hudiča me je mala prehitela. V naslednji objavi se bom z njo na široko hvalila. Hvala ti drugič, tretjič se ti bom zahvalila pa v objavi. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo zgleda. Napis se res slabo vidi na fotkah, je pa gotovo bolj viden v živo. Prejemnica pa tako ve ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Za našo Mojco samo najlepše. :-)) Že v objavi za roza pentljo sem občudovala tvoje krasno čečkanje, ki na koncu res vrhunsko izpade. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je in meni to niti slučajno ne bi uspelo. Mojca je pa srečnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni se totalno sviđa ova čestitka. Super ideja i predivno izgleda.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  9. zelo lepo si naredila čestitko:) tisti komplet v zlatu je pa prov nobel:))) ma to se moram naucit kleklat mislim:)) enkrat:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo izvirna voščilnica in pisave (takšne ali drugačne) izdelek naredijo nelaj posebnega ;)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma res si naredila čudovito voščilnico za Mojco:)
    Tudi jaz bi bila zelo vesela, če bi jo dobila :))
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).