petek, 12. januar 2024

Pozdrav novemu letu

Globoko smo zakorakali v 2024 brez da bi vam voščila vse dobro v novem letu... Upam, da nam bo novo leto bolj prizanašalo z vremenskimi ujmami in prineslo malo več zdravja. Imam namreč občutek, da je letos "vse" bolno. 

Čisto na hitro pokažem prvo praznično voščilnico za 2025 in adventno/praznično dekoracijo iz minulih praznikov. Ja, naša se je letos odločila, da se bo znova potrudila slediti izzivom pri 52 CCT ;).

Na recikliran in kaširan ovojni papir sem dodala "ostanke" iz prazničnega ustvarjanja in jih sestavila po skici pri 52 CCT. Očitno bom res morala pričeti prazniti škatlo s polizdelki, ker tako na hitro nisem še nikoli naredila voščilnice ;).

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja
 
V advent smo vstopili z dekoracijo, ki je nastala v sodelovanju z mamo in njenim kvačkanjem. Sprva je bilo mišljeno, da bo "venček" stal v belem pravokotnem podstavku, zato je vijoličast. Nato pa sem se spomnila, da imam lesen krožnik z rdečim obodom (Igor, hvala), tako da se barve rahlo tepejo ampak meni je vseeno všečno :).

 
Za praznično darilo sem prejela čudovito kvačkano čepico na čokolatini Ferrerro Rocher (hvala Elena), ki je bila ravno prav za glavo Božička - tako je dekoracija dobila še en element.
 
 
Celotna postavitev, fotografirana čisto tako na hitro z božičnim žitom, božično zvezdo in ja, skodelica je prišla v kader :(.
 
Drage moje, en velik objem izpod Slivnice, obale Cerkniškega jezera in zelo kmalu - dežele Butalske. Naj vam še nekaj prišepnem - na gladini jezera se dela led :) :) :).
 
Lep vikend,
Ne-Ja

5 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Moje drobtinice23 pravi ...

Juhuhu zopet sem tu in občudujem tvoje ustvarjalne lepote. Vedno znova me navdihneš s svojo reciklažo. Malo živahnosti v barvah nikoli ne škodi😉
Objemček, pozdravček tebi in Miji 💚💜❤️

Fabiola pravi ...

très élégante création, j'aime beaucoup les poinsettias, merci de jouer avec nous et les couleurs chez 52CCT, biz

Valentina B pravi ...

Zelo lepa praznična voščilnica je nastala, krasno si ponovno reciklirala in uporabila vse dodatke, ki se skrivajo na ustvarjalni mizi in lepo, da si se nam odločila pridružiti na našem izzivu 52CCT. Vesele smo te in te bomo na izzivih. Tudi tebi želim Neja obilo zdravja in ustvarjalnih dni v letu 2024! Valentina

Erikine spominčice pravi ...

Zelo lepo.