sreda, 6. december 2023

MŠPU #11 - tresoči element in darilo

Med ustvarjanjem voščilnic za rojstvo - pri nas je letos res en baby boom, mi je pod roke prišel letak za praznične popuste. Datiran je v 2021 in ker čez 100 let vse prav pride, je končno prišel na vrsto za reciklažo ;).
 

Osrednji del letaka sem kaširala na odpadno embalažo, ga obrezala na želen format, ter z novim "hribom" skrila napis. Z zlato vrvico sem obesila Mijino tresočo nogavičko (za mano so težka pogajanja, da mi jo je posodila), še malo zasnežila celoto in voščilnica je nared.
 
Dokaz reciklaže.
 
Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca decembra
Allsorts challenge #757 - faux stitching
Avenue 613 - any winter holliday (New Year/Christmas) 
 
Spodnja "rozika" je bila narejena za Mijino prijateljico Mio. Narejena je bila tik pred zdajci in fotografirana v zadnji minuti. Tudi tukaj je slonček narejen iz reciklirane embalaže in senčen.

Izzivi:

pa,pa
Ne-Ja

8 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Same krasne ideje in kreacije.

Linby pravi ...

Very clever use of the leaflet to recycle and make this pretty card. Thanks so much for joining us at Allsorts challenge.

Liz pravi ...

Great recycling on your lovely stocking card. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week. Cute elephant card too.
Liz xx

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Iiiiii kok je lepo videt slončka na celem kupu darilc ...lepo in hvala da polniš galerijo v tem izzivu....

Sarah pravi ...

How wonderful to use packaging, a perfect background. Thank you for sharing at Allsorts. Sarah

AndrejaM pravi ...

Lepo si ustvarjala! Hvala, ker z darili na voščilnicami sodeluješ pri CRAFT-alnici

Goga pravi ...

Krasno si ustvarjala. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

Andreja pravi ...

Čudovit voščilnica z darili :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️