torek, 5. december 2023

MŠPU#9 in gozdar

Začnimo tokrat pri voščilnici za gozdarja ki je podal roko Abrahamu - tako, da ne bodo samo praznične na prvi sliki ;). Iz natur embalaže od kosmičev sem izrezan krog s šivi, mu v sredino zarezala 50, vse skupaj embossirala, ter senčila z različnimi rjavimi distressi.

Številko sem nato odstranila in  podložila z več plastmi embalaže - 3D efekt zagotovljen. Iz umazano bele/krem embalaže sem izrezala dva bannerja zelenja in se poigrala z zelenimi odtenki.
 
 
Za piko na i, je na osnovo odtisnjena domača štampiljka šablone Buno zelenje (Najlepši par), narejena z izrezom vejice na moos gumo in pritrjena na akrilni blok. Potiskana je tako notranjost, kot tudi zunanjost. V notranjosti je še žepek z njegovim imenom.
 

Saj ne da sem jih poslušala v stilu: "Punčka, takih listov pa pri nas ni v gozdu, veš...". Nebi o moških in pomanjkanju domišljije :P. 

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca decembra
CRAFT-alnica #348 - poklic
Dream valley challenges #306-anything goes
Lil patch of crafty friends #219-ang
Allsorts challenge #757 - faux stitching (on the end of circle and on the letters in name)
Aud sentiments challenge #308-embossing folder + sentiment
 

Za deveto nalogo MŠPU je Vladka pokazala maskirano ozadje, ki pa sem ga jaz interpretirala po svoje - če ni OK, naj učiteljici mirne duše zavrneta domačo nalogo.

 

V bistvu sem zamaskirala belino na osnovi (izrez na odpadno embalažo), se poigrala z distressi in dobila večerno nebo.

Domača šablona za senčenje ozadja.

Spodaj še vsaka posebej. Kar nekaj ozadij narejenih na ta način je že šlo na pot k slavljenkam - ampak sem jih v "forci" pozabila fotografirati. Srebrni elementi so reciklirana embalaža od  Indijančkov, beli deli pa ostanki šeleshamerja od prejšnjih projektov.




Izzivi:
Avenue 613 - any winter holliday (New Year/Christmas)
Happy little stampershls - christmas
Christmas kick start challenge #381-christmas
 
Drage moje, sedaj pa hitro spat, da bo Miklavž v miru pustil kaj v peharju.
 
Nočko
Ne-Ja

7 komentarjev:

Liz pravi ...

A lovely collection of cards. Thank you for sharing your first card in the Allsorts Challenge this week.
Liz xx

Dena J pravi ...

Beautiful cards. Your ink blend is gorgeous. The stamping, embossing, and die cuts provide so much depth and dimension on your first card. Nicely done. Thank you for joining the challenge at Allsorts this week.

Dotty Jo pravi ...

Beautiful cards! Love your blending. Thanks for linking up at Christmas Kickstart Challenge, Jo x

Tina - pravi ...

Oooo kako krasno ozadje. Svetovna ideja z izdelavo maske in prekrasne barve si izbrala!

Sarah pravi ...

What fantastic designs, thank you for sharing at Allsorts. Sarah

Andreja pravi ...

Čudovit voščilnica :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Darnell pravi ...

Wow, I love your blended new year's card for 2024, Jerneja! Everything about it is just beautiful! Thank you for inspiring everyone to use their NBUS! Happy Holiday Hugs, Darnell