sreda, 29. november 2023

MŠPU #6 in knjižničarka

Mala šola Najlepšega para se je že končala, jaz pa še kar nisem pokazala vsega narejenega. Danes so na vrsti voščilnice z vrtečim se mehanizmom oz. dan/noč.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca novembra
HLS - ang
Dream valley challenges #306-anything goes
Vesela hiška #48 - poljana (zimska poljana)

Tudi tokrat mi je pomagala Mija in ker vztraja pri "učiteljica je tako rekla" je njena najbolj "podobna" Vladkini, moji pa sta malo drugačni. Prvi pokazan trojček je Mijino delo.



 Še dokaz Mijinega dela.... o trmarjenju poleg raje nebi :P.
 

Drugi trojček je moja interpretacija Vladkine ideje. Pokrajina  je zasnežena s pomočjo umetnega snega od Aleene's - True snow. Smreke, hiška, jeleni, podložni krog... so vsi narejeni iz odpadne embalaže - saj veste, da pri meni ne gre brez reciklaže :).



Izzivi:
Christmas kickstart challenge #80 - ang for christmas
 
Tretja voščilnica je bolj posebne sorte, saj je hkrati praznična in rojstnodnevna. Namenjena je osebi, ki ima zadnji dan v letu rojstni dan. Tako "ubijem dve muhi na en mah".

Ker sem imela material za vse tri voščilnice pripravljen enak, je potem ob spremembi plana bilo potrebno malo drugače narediti ozadje. Zadevo sem rešila s polarnim sijem, ki ga je Tina pokazala v eni izmed prejšnjih sezon MŠPU, s tem da sem imela v osnovi že barvno ozadje in ne belo.

Medvedki so še stara zaloga izrezkov, ki mi jih je poslala Andreja V. - čez 100 let res vse prav pride :). Spodaj vidite krog po dopolnitvi ozadja. Na zloženi voščilnici barve niso tako lepo vidne.

Naslednja voščilnica je bila namenjena knjižničarki za 60 let, ki obožuje pse in rdečo barvo.
 
 
Ne vem zakaj me je takoj ob naročilu odpeljalo med stare usnjene knjige in k obliki, ki nam jo je pokazala Andreja M.. Embossing srajčka, senčena s črno in belo na rdečem papirju, hkrati z obliko naredi svoje - efekt obrabljenega usnja je zagotovljen.
 

V notranjost sem na gibljiv element postavila odtisnjenega in ročno izrezanega psa, ki leži na vitage mizi ob kupu knjig in svečniku. Na eni izmed knjig, je kot naslov postavljena tudi diskretna številka 60. Fotografija za ozadje je najdena na spletu, kaširana na odpadno embalažo, spuščena preko embossing mapice in obdelala z belo blazinico.

Detajl obrabljenega voščila.

Hrbtna stran voščilnice.
 
Naročnica je na prvi strani želela napis "za najboljšo sosedo", zato je napis "vse najboljše" odtisnjen z rdečo blazinico in se ga komaj vidi - deluje načrtno obrabljeno zaradi uporabe. Na traku, ki zapira voščilnico, se zato na zadnji strani voščilo vse najboljše ponovi in s tem dopolni voščilo naročnice napisano na hrbtni strani voščilnice.
 
Izzivi:
Lil patch of crafty friends #218 - ang
 
Drage moje, hvala za vaš obisk in ker ste se prebile do konca te zelooo dolge objave.
Ne-Ja

5 komentarjev:

Dotty Jo pravi ...

Beautiful cards! I've not seen a spinner card like the ones you've created! They look amazing. Thanks for sharing at Christmas Kickstart, Jo x

Majda pravi ...

Ljubi Neja in Mija! Moj poklon! Prava zimska pravljica sije iz vajine objave in eno samo veselje! Čisto predolgo me ni bilo naokoli, izgovorov 100, a ne bom uporabila nobenega, saj imamo časa čisto vsi enako ;-)
Hvala iz srca za navdih!
Velik dvojni objem vama pošiljam, Majda

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Wauuu, kakšen tandem. Bravo!!! Čudovito ustvarjata. Upam, da prihaja tudi zame ta čas :) Lep december vsem na vaš konec Tamara

Majda pravi ...

In hvala ljubi deklici, da sta svoje umetnije razstavili v naši veseli hiški, Majda

FinArt pravi ...

Tegale mehanizma se pa morem lotiti tudi sama, saj so rezultati res izjemni. Navdušena sem nad vajinim ustvarjanjem. Hvala, ker ga delita z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT