petek, 10. november 2023

Mijinih 8

Moja mala je v začetku novembra praznovala osmi rojstni dan - meni pa se zdi, da smo jo včeraj prinesli iz porodnišnice... Čas res beži :(.

Letošnja TOP barva je modra. Zaželela si je "novo Tinino ozadje" (Tina nam je pokazala čudovito ozadje na srečanju v Rayherju), ki sem ga poustvarila v dveh modrih odtenkih, brez samorogov/konjev pa pri nas še vedno ne gre. Naj vam prišepnem, da zelenje odtiskuješ z dvema odtenkoma, pri čemer uporabiš prvi in drugi odtis (brez da bi potapkal štampiljko po blazinici). Potem pa z akvarelnim čopičem prevlečeš izbrane listke da dobiš še večjo globino. V detajle bo zagotovo predstavila Tina ob priliki.
 
Izzivi:
Lil patch of crafty friends #217-ang
Avenue 613 - anything goes




Za vabila je bila "zahtevana" oblika kazala (da jih bodo prijateljčki imeli za v knjigo) z idejo podaljšanega avtomobilčka (spet ena izmed Tininih novitet), ki na tovornem delu "pick-upa" vozi osmico. Ampak je Mija predlagaal, da bi osmico lahko privezali kar na streho :). Tako je mami imela bistveno manj dela in vabila so lahko pokončna.
 
Izzivi:
NUBS #56 - ang (new dies for car and dog)
 
 
Slavljenka si je izbrala "Lukovo torto", ampak pri tej izbiri je prišlo do šuma v komunikaciji. Za mojega brata sem namreč pred leti "naumila" božansko torto (tukaj) in vsi vemo katera je. Mija pa si je dejansko zaželela Banoffee torte, ki sem mu jo letos naredila za doma, "njegova" pa je bila za v službo. Saj ne da se je šum v komunikaciji izbistril šele ko sem iz hladilnika pričela zlagati sestavine in je vprašala kje imama pa banane :) :) :)...
 
 
 
Posledično so se prijateljčki posladkali z mojo verzijo Banoffee (osnovni recept najdeš tukaj) kozarčkov po kino predstavi :P. Očitno so bili dobri, saj so postrgali kozarčke :).
 
Na mestu je, da se Vam zahvalim za vse prejete voščilnice, ki so Miji polepšale praznovanje - najlepša hvala, super ste! Takole pa so videti...
 
Vera in Viktorija - zaprta
Vera in Viktorija - odprta
Martina
Marinka
Sonja

Mojca - zaprt album

Mojca - razprt album

Hvala za vaš obisk te kilometrske objave. Sedaj bo pa počasi čas, da se lotim pisanja domačih nalog pri MŠPU, da mi slučajno učiteljici ne data popravnega izpita ;).

Nočko,
Ne-Ja

3 komentarji:

oldpunca pravi ...

O, kakšna čast! Na moji voščilnici je enako ozadje, kot na Mijini. :-) Zdaj sem pa važna. :-) Krasno praznovanje si pripravila za mlado damico. Torta pa zgleda slastno.

Darnell pravi ...

What a fun post! Thank you for sharing your beautiful card and tag invites! So adorable with the little dog driving the car and carrying the number 8! And great cake and Banoffee, too! Makes me hungry! Thank you for inspiring everyone to use their NBUS! Hugs, Darnell

Ne-Ja pravi ...

Sonja lahko si važna, saj mi je Mija dala pogoj da bo ozadje tako kot pri tebi :).