sobota, 31. december 2022

V zadnjem trenutku #3 z Gnomčki

Naša Magda se vsako leto potrudi in nas svetovno izzove - letos želi videti Gnomčke, palčke, škrate, karo, hrestača... Ker zamujam 100 na uro jih pokažem vse kar v eni objavi. Seveda so vse voščilnice narejene v zadnjem trenutku in to s pomočjo reciklaže motivov iz letakov/revij.

Takole sta pozirala prva dva škratka med dvema škratoma z naravno frizuro (beri žitom). Na letaku sta bila skupaj, jaz pa sem ju kaširala in ločila ter tako dobila dve voščilnici.

Izzivi:
Christmas kick start #69-christmas
Dream valley #284 - Christmas
Day of the month card club #46-christmas card day 
TTCRD - ang 

Tretji škrat je kaširan in izrezan z novo šablono kroga, zopet sem dodala samo napis. Prilagam "dokaz" reciklaže ;).





Tudi letos smo z našo gasilko mularijo izdelovali voščilnice za vaščane stare 80-let in več, ter sponzorje. Ker smo uporabili Gnomčke seveda sodijo v to objavo. Določeni palčki so malo na temno pobarvani, ampak tako je ko ustvarjajo 6-16 letniki ;).





Za  konec pokažem še mamine Gnomčke - tukaj jih je samo nekaj, naredila pa jih je okoli 20.
 
Drage moje, hvala ker pridete k meni na obisk in pustite svojo sled💗! Naj bo "najdaljša noč" v letu polna toplih objemov in iskrivih pogledov v krogu vaših najdražjih. Moja bo službeno obarvana... 
 
Ne-Ja 

6 komentarjev:

Klara pravi ...

O kako so luštni! Vse dobro v 2023!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Še z zadnjimi vzdihljaji še zadnja za naš izziv...Gnomčki so itak eni taki posebni pocukrani škratje, ki jih lahko občuduješ čez celo leto. Hvala tudi za ta tretji izdelek v Craft-alnici.

Anonimni pravi ...

Čudovita praznična voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

ArtMBR pravi ...

Draga Jerneja. Sedaj me bo pa kap. Sama nisem vedela, da se je moj izziv zaključil že ob 12:00. Tako si se potrudila in ustvarila toliko gnomčkov, da bi lahko zate odprla poseben izziv. Zdaj poti nazaj ni, bom pa že nekaj pogruntala, brez skrbi. Saj veš, da jaz rada ponavljam teme in takrat.... Me pa veseli, da si uspela gnomčke pripeljati vsaj v Craftalnico, da sem tako našla pot do njih tudi jaz.

ArtMBR pravi ...

Ne-Ja - poglej:
https://artmbr.wordpress.com/2023/01/04/ne-jini-gnomcki-ki-so-zamudili-vlak/

Ne-Ja pravi ...

Magda, hval ti :)!