ponedeljek, 5. december 2022

MŠPU #1 - doma narejena štampiljka za ozadje

S pomočjo Tininih navodil (nebi o tem da sem štampiljko preveč obrezala...) sem naredila domačo štampiljko za leseno ozadje. Na prvi odtis ozadja  sem namestila praznični venček v obliki srca. Druga dva odtisa pokažem kasneje ;).

Zelenju sem dodala rdeče cvetje iz zrcalnega papirja, pentljo ter obesila napis srečno. Z malo domišljije venček predstavlja besedo srčno tako da je celotno voščilo mišljeno kot srčno srečno :).

Izzivi:
Najlepši par -  galerija meseca decembra
Happy little stampers - christmas 
Allsorts challenge #705 - christmas
Fab'n'funky challenges #562-die cuts or embossing
Lil patch of crafty friends #195-ang

 


Tudi letos sem adaptrirala (brezova osnova je stara) moj vratni venček/aranžma v obliki srca. Cipreso sem zamenjala z belo omelo in jagodičevjem. Da vse stoji na svojem mestu (veje so privezane) je poskrbel prozoren lak z bleščicami, tako bunkice ne odpadajo. Od tu tudi ideja za zgornjo voščilnico :).

Izzivi:
Vesela hiška #37-prazniki
 
Ker močno zaostajam z nalogami se danes zagotov še beremo ;).
Ne-Ja

11 komentarjev:

  1. Lovely heart shapes creations, many thanks for joining in with our 'It's beginning to look a lot like Christmas' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  2. A beautiful festive card, perfect for our challenge at Fab'n'Funky, thank you for joining in.
    Your heart shaped wreath is gorgeous!
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo izvirna voščilnica. Venček pa je naravnost čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri tvoji doma narejeni štampiljki mi je všeč, da si pustila prazne prostore med deskami. Smo voščilnico pa si tudi lepo sestavila. Tvoje dekoracije pa so me navduševale tudi lani. Zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  5. A beautiful card for Christmas and such a pretty heart shaped wreath! You are so creative!
    Thank you so much for joining in with us at Allsorts challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    OdgovoriIzbriši
  6. Ponovno si čarobno ustvarjala draga Jerneja! Hvala za navdih spet in spet in hvala, ker si tako lepo okrasila Veselo hiško.
    En velik objem ti pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. I'm loving your branch arrangement!!! Very cool and such a great inspiration for your wonderful card. Thanks so much for joining us at the HLS Christmas challenge blog!

    OdgovoriIzbriši
  8. fab card, thanks for joining us at FnF :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lepo si ustvarjala. Tvoja voščilnica je čudovita a še bolj si me navdušila z unikatnim venčkom v obliki srčka. Hvala, da si se pridružila našemu prazničnemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito si kombinirala oziroma našla inspiracijo v svojem venču za rata in potem naredila voščilnico. Zelo lepo izpade srček venček v tej barvni kombinaciji.
    Zelo lepo si okrasila našo galerijo. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous card. Love the heart wreath too.
    Thanks so much for joining us for our Lil Patch of Crafty Friends Challenge #195 sponsored by SheepSki Designs.
    We hope to see you again soon,
    Lou DT xo
    JemLou Productions

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).