sobota, 25. december 2021

Vesele praznike s Hrestačem

Deževni vikend nas je prikrajšal za bel Božič in tiste iskrice v očeh, ko pričakujemo zimsko pravljico za praznike v krogu nam dragih.... S toplino v srcu in nasmehom na obrazu v krogu nam dragih bomo pregnali turobno vreme zunaj in si naredili čudovite praznike. Naj vas Hrestač v zlatih tonih popelje skozi zadnji teden v letu in prinese boljše leto, kot je bilo to, ki ga počasi puščamo za seboj.


Že nekaj časa sem v trgovini opazovala Bajadero s Hrestačem na embalaži. Priznam, da nisem ljubitelj teh čokolatin, drugače bi šla že prej z mano domov. Takoj mi je bilo jasno komu bo namenjena voščilnica, kako bom embalažo uporabila na voščilnici, pa mi je pomagal ugotoviti naš King, ki se je odločil da je njegov prostor za lenarjenje ravno moja miza, šablone v embalaži pa super pripomoček za igranje nogometa... Tako je nehote frcnil komplet s srnico meni v pod roke in WOLA, ideja je bila na dlani.

Hrestača sem ročno izrezala iz embalaže, ter ga umestila na embossirano ozadje in grobo potiskano osnovo z metalno rjavo Delicata blazinico. V roke sem mu potisnila praznično zelenje za venček, ga okrasila z zlatim napisom (izrezano iz ostanka embalaže) in mu dala nalogo, da ga odnese Klari. Tako bo gospodična z njim lahko dopolnila praznično okrasitev svoje omare ;).

Venček je sestavljen iz treh plasti - zelene, bele in pavz papirja, vsaka barva pa ima tudi svoj odtenek bunkic narejenih s tekočimi polperlami. Največ časa mi je vzela ideja, kako embossirati z navadno srajčko "slime line" kartonček. V bistvu mi je uspelo brez nekega strašnega prehoda uskladiti vzorec, malo je odstopanja od vijug in opazi se linija, kjer sta se embossinga združila (oranžna puščica).


Izzivi:
Najlepši par - lov na kolekcijo pomlad-poletje (amerikanka 2)   
Crafty sentiments - anything goes
Lil patch of crafty friends #172 - ang
Art MBR - praznični izziv 2021 (hrestač, ledene rože, praznično zelenje)
Dream Valley - christmass
Vesela hiška #25 - srebrna in zlata, kot blišč 
 

 
Želim vam lep in blagoslovljen Božič, v krogu vam dragih! 

pa,pa
Ne-Ja

10 komentarjev:

ArtMBR pravi ...

Držati v rokah tole voščilnico in zraven brati navodila, kako je nastajala, je pa ena posebna radost. Tako lepe barve in tako lepo obložena oz. naložena. Če boš še kdaj imela težave z bajederami, imaš moj naslov. Sem že enkrat napisala: takoj za marcipanovimi kuglami...Je pa res, da niso več tako zelo dobre kot včasih, ko so bile le kdaj pa kdaj....Hvala draga Jerneja, da si mi velikodušno poslala to voščilnico in jo postavila še v Klarino omaro. Je v dobri družbi.

Megan J pravi ...

A stunning Christmas card from upcycled packaging. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends... good luck in the prize draw... Wishing you a Happy, safe, healthy and crafty 2022! Megan DT LPoCF

Valerija pravi ...

Ooo, krasno ozadje si pričarala svojemu Hrestaču. Čudovita voščilnica je nastala.

AndrejaM pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT challange.

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Majda pravi ...

Draga Jerneja, kako lepo si se ponovno lotila reciklaže. Tudi sama sem letos pogosto posegla po Hrestaču in obujala spomine na ogled tega čarobnega baleta. Njegova glasba pa je velikokrat moj navdih pri ustvarjanju! Hvala za obujanje spominov :)
Tvoja voščilnicaj e preprosto čudovita!
Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT challange, Majda

FinArt pravi ...

Tako čudovito je obiskati tvoj blog in si ogledati vse ideje reciklaže, ki se rojevajo v tvoji ustvarjalnici. prekrasen obisk naše Vesele hiške. Pozdrav Janja DT

Andreja pravi ...

Čudovito praznično voščilnico si naredila :-)) Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Goga pravi ...

Zelo lepa praznična voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici Lp Goga

VEANA R. pravi ...

Neverjetno postaven in svečan je tvoj Hrestač ! Krasna voščilnica za praznične dni. Hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdravčke, Veana R.DT