četrtek, 30. december 2021

Slovo staremu in pozdrav novemu letu

Naj nam vsem leto 2022
vzame vse zaščitne maske z obrazov 
(in ni važno koliko slojne),
naj nam ponovno nariše nasmeh na lica
ter potem, ko nekdo spet kihne,
naj nam z lahkoto gre iz ust: NA ZDRAVJE!
 
Sedaj pa resno... Leto 2021 se počasi izteka, hvala vam za vse vaše virtualne obiske, za vse prejete voščilnice, ki nama krasijo dom, hvala vam ker STE! Pošiljam vam snežinke/zvezdice/angelčke...v karkoli verjamete, da vas čuvajo v novem letu :).
 

Mati so "uslišali" mojo prošnjo in prijeli za kvačko, sestavljanje pa je bilo v moji domeni. Naročila sem enega, naredila pa jih je celo hordo - hvala mami ;)... 



 
Drage moje, enega srečnega in zdravega, veeelik objem širom Slovenije, pa se beremo v 2022!
Jerneja

2 komentarja:

ArtMBR pravi ...

Meni delujejo kot baletke,...Draga Ne-Ja tudi tebi hvala za vse ustvarjalne navdihe, bodi tako pridna še naprej, da se spet beremo in gledamo.....

oldpunca pravi ...

Draga Neja, vse lepo tebi in tvoji mali navihanki. In naj se uresniči, kar si napisala zgoraj. Hvala, ker me vedno znova navdušiš z objavami. Ti angelčki so pa preprosto čudoviti. <3