sobota, 10. oktober 2020

Za našo dobro vilo...

Saj vsi poznate eno super šjoro, ki nas razvaja ob naših rojstnih dnevih a ne :)? Ona je res naša dobra vila in v tem stilu je dobila tudi voščilnico z malo vintage pridiha.


Fotografijo rožne vile (Pinterest) sem natisnila in postarala ter ji dodala bleščice z Wings of stella markerjem. List iz stare knjige sem kaširala na odpadno embalažo, ga izrezala z okrašenimi pravokotniki, senčila z distressi, obdelala z zlato in peščeno strukturno pasto preko stencil šablone ter dodala sliko. 
 

Preko je dodana papirna čipka, napis vse najboljše ter vrv iz jute in droben cvetek (darilo pri Scrapping 4 fun). Še voščilo in metuljčki za piko na i pa je šla na pot. Poleg je dobila "naredi sam" darilce z rahlo usmeritiijo kako naj se zadeve loti... Me prav zanima s čim me bo osupnila tokrat :). Draga Mojca, vse naj, naj še virtualno!

Pri meni ste že vajene, da recikliram in uporabljam ostanke (košček vrvi, metulji, čipka in napis iz ostankov belega šeleshamerja). Tokrat je to prišlo prav za izziv pri Size the birthday, kjer želijo videti ostanke.
 
Izzivi: 
Najlepši par - galerija meseca oktobra (okrašeni pravokotniki, metulji, napis)
Vesela hiška #11-vintage
Seize the birthday #201-scraps
Cute card thursday #655-dies/punches
 

Mija ji je v zahvalo in seveda za rojstni dan narisala risbico s samorogi. V eni izmed objav je namreč pokazala prikupnega samoroga in ga tudi poslala moji mali - pri nas doma so samorogi obvezni, če bi bilo možno bi bil še avto samorog :P

Drugi del objave pa je posvečen enemu frajerju, ki danes praznuje 8-let. Voščilnica je bila narejena po navodilih za ta izziv, ampak sem zamudila rok :(. Pa nič za to- važno da je prejemniku všeč :).

Digi (nagrada pri CRAFT-alnici) sem barvala s suhimi akvarelnimi barvicami, dodala wings of stella bleščice ter vse skupaj nalepila na ozadje pripravljeno z distressi preko stencil šablone. Priznam, da mi je barvanje te mavrično nagajive voščilnice za soseda, prav polepšalo dan :).

Izzivi: 
Fab'n'funky #497-birthday
Crafty sentimenst -ang 
Lil patch of crafty friends #143 - ang
TTCRD -ang
 
Lep vikend vsem skupaj. upam, da napovedan mraz in deževje ne bosta pokvarila tedna :)!
Ne-Ja

16 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

ja, tale naša šjora je super in tvoja voščilnca zanjo prav tako! in samorogi so obvezni tudi pri nas :)))
vau, in kako krasna mavrična voščilnica, jih obožujem in takšna bi bila prav perfektna tudi zame!

Judy McKay pravi ...

Love the cards. The birthday card is so cute. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Judy McKay DT TTCRD
In Search of My Creative Side

Billie A pravi ...

Awesome Bugaboo image and coloring. Cute card. Thanks for sharing over at Crafty Sentiments.

oldpunca pravi ...

Začenjam od spodaj navzgor. :-) Krasno si pobarvala digi in lepo sestavila voščilnico za mladega nadobudneža. Mija se pridno uči pri tebi in ustvarja prave male umetnine. Zakaj avto ne more biti samorog? :-)))) Po mojem bi prav lepo na pokrov motorja, ali pa na streho, pasal en rog. ;-)
Za Šjoro Mojco si ustvarila krasno vintage voščilnico. Zelo si se potrudila z recikliranjem in kaširanjem in vsem, kar ti gre tako lepo od rok. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja

Crafting Andy pravi ...

Love all these. Thanks for joining us at Cute card Thursday. HUgz Andrea.x

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Najprej sorry sorry sorry, ker mi je ta objava ušla.....prva bi morala komentirat.....HVALA HVALA HVALA HVALA...za tako krasno voščilnico in darilo....tale šjora se že kunštva, kako naredit sliko z okvirjem....Ja seveda jo bom pokazala...zdaj ko si to že javno povedala, mi drugega tudi ne preostane:-))....Tale fantovska je perfektna (ozadje božansko)...ravno prav hudomušna za 8-letnika...pri teh letih so že malo bolj kritični in ni vsak motiv dober za njih....Avto-samorog.....!!! Ej jej jej Mija...ideje pa imaš!!!!!!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Pa še nekaj....slikca visi vsem na vpogled....na kuhinjski omarici!!!!!Hvala mala!!!!

Valerija pravi ...

Ooo, kako super sta se z Mijo potrudili za Mojco. Mami pazi, Mija ti je huda konkurenca!
Hvala, da svojo prekrasno vintage voščilnico deliš z nami v Veseli hiški.

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful cards!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges!
Hugs Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Majda pravi ...

Oooo, koliko lepega je ponovno na ogled pri tebi draga Neja. Romantično, razigrano in nagajivo vzdušje si pričarala skupaj z tvojo malo. Si še meni obarvala dan, kako šele Mojci!!!
vesela hiška pa - žari in diši s pomočjo tvoje dobre vile - hvala zanjo!
Velik objem pošiljam k tebi, Majda

Catrin Goodwin pravi ...

Beautiful cards! I love the vintage feel of the first and the bright colours used on the other! thank you for joining us at LPCF and so sorry for the late commenting!

VEANA R. pravi ...

Najprej hvala za obisk v Veseli hiški. Tvoja Vintage voščilnica je prekrasna, tako v ideji, kot izvedbi. Metuljčica, ki objema roza vrtnico je tako luštna in nežna... Čudovito ! Mija je itak nadarjena po mami in njena risbica je zelo lepaaaa . Barvita in mavrična za fanta je sigurno ukradla marsikateri pogled in nasmeh. Objem Jerneja, Veana R. DT

FinArt pravi ...

Kakšen šopek samih lepih kreacij. Prava paša za oči. Prejemnica je bila gotovo vesela prekrasne voščilnice v vintage stilu. Res si lepo skombinirala vse detajle. Mavrično pisana je tako čudovita, da se je ne morem nagledat. Samorogi so mi pa ukradli srce. Nadarjeno malo ustvarjalko imaš.
Lepo, da si nas obiskala v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

Glenda J pravi ...

Beautiful card - so many lovely details. Great way to use your scraps. Thanks for playing along with Seize the Birthday.

Hali pravi ...

u čudovita vintage voščilnica, hvala, ker si jo dala na ogled tudi v Veseli hiški

Chana Malkah pravi ...

This is so pretty! Thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chana Malkah, Owner