sobota, 3. oktober 2020

Vintage skodelica za 60 -let

Danes je baje svetovni dan izdelave voščilnic. Priznam, da sem danes samo prelagala papirčke, ker nekega pravega navdiha nisem našla, vam pa pokažem voščilnico za 60-letnico. Mogoče ni ravno prava vintage voščilnica... je bolj v stilu manj je več, ampak tale embossing srajčka me spominja na tapete izpred daaaavnih let ;). 
 

Tinini 6-kotniki so mi takoj padli v uč in dejansko se znajdejo na vseh voščilnicah odkar jih imam. No pa podobna "usoda" je doletela tudi skodelice... Se mi zdi, da nas je nova Tinia kolekcija kar malček obsedla, a ne ;)?!

Embossing srajčko sem potapkala z rdečo distress blazinico da sem dobila ozadje. Iz embalaže od kapučina sem nato izrezala vse ostale elemetne in jih obdelala z dristressi. Skodelico pa sem še 1x spustila skozi očiščeno embossing srajčko in tako dobila efekt finega porcelana, ki se je včasih skrivla v babičini vitrini. Seveda se je kavica pri doziranju smetane malce zlila preko roba - ups. Seveda ker sem bila tako radodarna z njo (za to je poskrbela debela pena). 

Efekt s peno na sredini in pikico lepila ob robu da res hud 3D efekt, za bolšo vizualizacijo plastenja pa poskrbi še dodatna kaplica "smetane" v ozadju :). Seveda ne manjka niti pikico zlate, da se poveže z obletnico in vinatege pridihom.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca Oktobra (vse šamblone, razen embossing srajčke)
Cute card thursday #654-anything goes
Vesela hiška #11-vintage
Crafty sentiments - anything goes
Fab'n' funky #496-anniversary
 
 
Hvala za obisk in mirno noč.
Ne-Ja

10 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Odlično si polila tole šalco!!!! Pa poliranje ti tudi ni tuje.....Vintage???? Itak da je...če ne drugega, ZAME je cifra tista, ki je vintage!!!!!!

Majda pravi ...

Koliko spominov si vzbudila pri meni s tvojo čudovito voščilnico - vzorček na stenah mojega doma v otroštvu, fin porcelan z vzorčki, smetana na kavici, ki sem jo tako rada okušala pri mamici - hvala!
Se pa strinjam - tudi pri meni so šesterokotniki in skodelica najbolj uporabljeni, tako zelo, da že dva dni ne najdem skodelice in micenih krogov za odpiranje ... drži pesti, da najdem!!!
Nasmejano nedeljo ti želim, Majda

Tina pravi ...

Jerneja, kako mi je krasno ozadje, ki se nato ponovi še na skodelici. Vrhunska, prav zares :-D!

Valerija pravi ...

Jej, kako hudo dobra voščilnica. Všeč mi je ozadje in seveda ta posebna skodelica in toliko drobnih detajlov... Super! Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.

oldpunca pravi ...

Krasno ozadje za starinsko skodelico kave. :-) Mislim pa, da se ti je kava polila po namiznem prtu, ker si pretiravala s smetano. :-)) Super je, da si ponovila vzorec na ozadju in na skodelici. Hvala, ker si okrasila galerijo Vesele hiške. Sonja

Hali pravi ...

U ja spomini... pa na kakšne prevleke :-) Skodelica je tudi meni veliko v "akciji". Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški :-)

moi pravi ...

O, sklečko si še privzdignila, tako od strani se super vidi.

VEANA R. pravi ...

Jerneja voščilnica je čist hudo vintage! Z ozadjem si nas že vse spomnila na razne stare predmete, skodelica s smetano pa brez besed... SUPER! Hvala za obisk v Veseli Hiški, si prinesla vonj po Barcaffe. Lepo se imej ! Veana R. DT

Ginny pravi ...

fabulous card, thanks for joining us at FnF :)

FinArt pravi ...

Kako krasna voščilnica. Tole s tapeto je zelo dobra ideja, še bolj pa mi je všeč 3D skodelica. Leoo, da ustvarjaš z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT