petek, 16. oktober 2020

MŠPU 8 - naloga #2

Tina in Vladka ste že na polno štartali z osmo sezono MŠPU. Preskočila sem prvo DN in naredila mini aranžma v barvah 52 CCT. Prav ste slišale - končno sem spet pri prazničnih voščilnicah. 

Uporabila sem novosti Najlepšega para, ki so rahlo kombinirane s starimi. Kombinirala sem bleščeč papir, ostanke valovite lepenke in belega papirja. Da kraft valovitka lepše izpade je senčena z distessi.


Ostali zzivi:
Najlepši par - galerija meseca oktobra (vse šablone)
TTCRD - ang 
 

 
Mirno noč in se beremo jutri z novo roziko - današnjo lahko vidite tukaj :).
Ne-Ja

9 komentarjev:

AndrejaM pravi ...

Ooo, združila si veliko tehnik in izzivov in ustvarila pravo lepotičko, Hvala, ker sodeluješ pri 52cct

moi pravi ...

Krasno si skombinirala barve. Drugače pa samo ponavljaš po moji ŠE NEOBJAVLJENI voščilnici :D

Ne-Ja pravi ...

Martina, kdor zna, zna😋. Očitno ti berem misli 😎.

Andreja pravi ...

Čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Krasen napis si izbrala in ga lepo uporabila!
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

Majda pravi ...

Čudovito si združila izziva - kdor zna pa zna, poleg branja misli še čudovito ustvarjati ;-)
Prijeten teden ti želim, Majda

Valerija pravi ...

Kako super izrezi in barve. Res lepa praznična voščilnica.

oldpunca pravi ...

Zelo lepo si kombinirala barve. Voščilnica je čisto praznično svečana. Sedaj grem pa pogledat, kako usklajeni sta bili z moi. :-)))

Tina pravi ...

Kako mi je krasna...vse mi je všeč...tiste modre bunkice so mi pa TOP!

Vladuška pravi ...

Všeč mi je to leseno ozadje za napis in lepa kombinacija barv.