torek, 28. julij 2020

Mak #2

Pozdravljene še drugič danes. Očitno sem imela dan za barvanje, saj mi je uspelo pobarvati dva digi odtisa. Tokrat vam pokažem mak v rdeči izvedbi, v modri pa ste ga videle že tukaj, tudi ta postavitev je narejena po skici pri CRAFT-alnici.
 
Tale voščilnica je bolj CAS in čistih linij, saj nisem senčila nobenga elementa razen digija. Pravljičlni element je tokrat lesen gumbek za srečo in vodni žig "magical" nad makom. Fotografije so večerni svetlobi primerne :(.
 
 
Izzivi:
CRAFT-alnica #265-skica
Najlepši par - galerija meseca julija (pravokotnik s šivi)
Crafty sentiments - anything goes
Lep večer in mirno noč!
Ne-Ja 

6 komentarjev:

sallysbitz2 pravi ...

This card is as beautiful as your 1st x

hugs sally x
sallysbitz2.blogspot.co.uk

AndrejaM pravi ...

Tile cvetovi ti pa ter ležijo. tudi tokrat lepo pobarvani in postavljeni po skici. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

oldpunca pravi ...

Pridejo tudi dnevi, ko se ti barva. :-)) Tudi v rdeči je mak čudovit. Krasna voščilnica.

Goga pravi ...

Ooo pa še vijolični, prelepi. Težko se bomo odločile ;).Hvala, da si se nam pridružila pri Craft-alnici. Lp Goga

Valerija pravi ...

Tudi ti maki fantastični, prav tako kot voščilnica kot celota.

Simon Durochefort pravi ...

Ponudba ne-protokolskega posojila
Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
WhatsApp:  +33752366330