petek, 17. julij 2020

60-letnica in twofer

En deževen pozdravček :). Danes se bomo pogledali kaj je nastalo na "buli" in "vrgli uč" na twofer voščilnici. Začnimo s klekljano broško za 70-let, ker vam že zelooo dolgo nisem pokazala nič iz tega področja.


Prejemnica ima zelo rada ročna dela in rože, zato so si naša mati zamislili broško zanjo. Škatla je reciklirana embalaža od snežne krogle, pobarvana z viola metalno akrilno barvo. Za rustikalni pridih poskrbi trak iz jute, sedem beli cvetov potonik pa za pravljične želje :).



Na obodu škatle je trak  v obliki napisa vse najboljše, ki se razteguje po vsem obsegu, številka 70 pa tako za vsak slučaj, da slavljenka nebi pozabila koliko je stara - dejansko zgleda kot rožica in kar solidno skriva svoja leta :).


To obliko broške sem vam pokazala že v tej objavi za 60-letnico in jo zapakirala v exploding box škatlico. Za to priložnost pa sem čipko drugače vpela in se malo bolj poigrala z barvami. Če pobližje pogledate fotografijo sta uporabljena dva različna odtenka viola sukanca, kar da cvetu določeno globino. Meni osebno je ta broška lepša od prve, čeprav tudi tudi rdeča pusti svoj pečat.


Da broška lepše leži v embalaži je podložena z zmečkanim ovojnim papirjem.
Izzivi:
Scrapping4 fun #171 - birthday
Najlepši par - galerija meseca julija (vse šablone)
TTCRD - ang 
Avenue 613 #235-anything goes


Navdih za twofer voščilnici sem dobila v posušenih cvetovih hortenzij in tako združila izziva pri Veseli hiški in Twofer card. Na obeh so v ozadju metulji narejeno preko stencil šablone in drobni metuljčki izrezani iz pavz papirja.

Izzivi:
Twofer card challenge #29- butterflies
Vesela Hiška #8 - zakladnica narave (posušen cvet hortenizje)
Cute card thursday #643-stitching


Prva voščilnica je sožalnica - letos sem jih naredila že čisto preveč :(. Iz črnega papirja sem izrezala valoviti kvadrat s šivi, mu naredila vzorec metulja z belo Delicata voščilnico ter dodala cvet hortenzije in pavz listke izposojene pri potonikah. Še mini pavz metulj s črno pol-perlo in to je to.


Pri rojstno-dnevni, pa sem si zakomplicirala življenje. Stran iz knjige sem kaširala na odpadno embalažo izrezal krog s šivi in preko s teksturno pasto nanesla metulje. Prvi kiks - namesto strukturne paste je bila bela akrilna barva... :(. Metulji niso prišli tako do izraza, kot bi morali, zato sem jih z nežno akvarelno barvo potemnila v viola.



Potem ugotovim, da bi izpadlo svetovno, če bi bil napis zarezan v krog. Drugi kiks - z rezanjem sem izgubila 3D efekt v ozadju, ker se je sploščilo :(. Številka je izrezana iz ostankov kaširane strani in embossirana z zlatim prahcem. Tako kot pri sožalnici sem dodala hortenzijin cvetek s pavz listki in 6 pavz metuljev s polperlo. V notranjosti samo senca metuljev, preko katere je naročnica napisala voščilo.


 
Izzivi:
Seize the birthday #195-non-neutral card base
Drage moje - uživajte v vikendu in ostanite zdrave :)!
Ne-Ja

15 komentarjev:

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful gift box and handmade gift!
Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

crafty-stamper pravi ...

Beautiful gift box and love the beautiful flower brooch too very delicate.Thank you for joining us at 613 Avenue Create
Carol DT x

oldpunca pravi ...

To, kar ti čaraš na buli, je vsakič paša za oči in dušo. V kateri koli barvi. :-) Broška je prekrasna, škatla pa prav tako. Kar si pa naredila s cvetovi hortenzije, pa je enostavno povedano fantastično. Tako sožalnica, kot rojstnodnevnica sta čudoviti. Še iz kiksa znaš potegniti maksimum. Moj bi že pri prvem kiksu, ob poplavi sočnih besed, končal v košu za smeti. :-) Zelo lepo in domiselno si dodala posušene cvetove hortenzije na oba izdelka. Hvala, ker tudi s sožalnico sodeluješ v Veseli hiški.

Darnell pravi ...

Your creations are always stunning, Jerneja! The gift box and tag brooch are just beautiful and will be keepsakes! And your Twofer butterfly designs are gorgeous with the hydrangea flowers (favorites of mine!) and all the other incredible design details on both your sympathy card and your birthday card. I love the unexpected fresh layout of the 60th birthday design! Thank you so much for playing in Twofer Card Challenge #29! Keep well! Hugs, Darnell

Anita in France pravi ...

Such lovely, feminine projects, Jerneja ... so beautifully detailed and delicate! Your twofer cards are fabulous ... the first subtle and serene ... the second glimmery and celebratory! Thanks so much for playing along with us at Twofer! Anita :)

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Beautiful creation Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck GinnyMy Blog As I do Rodos

VEANA R. pravi ...

Čudovita cvetoča škatlica, prelepa vijolična umetnina in prekrasni voščilnici s pridihom naravnega cveta hortenzije... Vse prava paša za oči ! Le en cvet hortenzije si dodala, a ukrade vsak pogled ! Hvala za obisk v Veseli hiški in še veliko lepega ustvarjanja v teh poletnih dneh. Objem, Veana R. DT

Kara Lynne pravi ...

Both cards, and your box and brooch are all treasures! I love your organic touch with the hydrangea flowers. Your sympathy card is solemn and elegant, and I love your inlay sentiment and circular design on your birthday card. Thanks for joining in the fun with us at the Twofer Card Challenge!

Majda pravi ...

Žal mi je, da si morala izdelati veliko sožalnic, a vedi, da s tako nežnostjo narejene, kot so tvoje, pobožajo dušo.
Sem se pa sama potolažila s pogledom na tvoje bolj veselo ustvarjanje - pri meni hortenzije cvetijo na mizi, ti pa si jih čarobno za vedno ujela v svoje delo. In broška - fantastična mojstrovina!
Te toplo pozdravljam iz Vesele hiške, Majda

Nancy pravi ...

These are so fabulous Jernja! I am so glad you added so many photos to your post so we can really appreciate the effort and thought you put into the card, the gift and the box. So happy you joined us at Seize the Birthday!

Chrissy pravi ...

Beautiful box and tag, gorgeous colours..
Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

Luv CHRISSYxx

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Wauuu, krasno darilo in čipka top :)

Valerija pravi ...

Vidim, da sem zamudila kar nekaj objav pri tebi... Te počitnice mi jemljejo ves čas...
Krasno in domiselno si dodala cvetova hortenzije tvojima izdelkoma. Seveda pa sem povsem navdušena nad tvojo broško, waw, res prava krasotica in temu primerna tudi embalaža.

Simon Durochefort pravi ...

Ponudba ne-protokolskega posojila
Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
WhatsApp:  +33752366330

Anonimni pravi ...

Lep pozdrav vsem. Moje ime je Maryam Ali iz Maroka. Vendar živim v Ljubljani, glavnem mestu Slovenije, videla sem komentarje ljudi, ki so že najeli posojilo pri kreditnih institucijah; In potem sem se odločil, da se prijavim pri njih in že po nekaj dneh sem potrdil svoj račun 70.000 evrov na svojem računu, ki sem ga zahteval. To je res odlična novica. Vsakemu, ki potrebuje posojilo, priporočam, naj pošlje e-pošto na {loancreditinstitutions00@gmail.com} ali njegovemu agentu WhatsApp: +393512114999 Vesel sem, da sem dobil posojilo