petek, 7. februar 2020

Zvončki in klekljani uhani

Tinini zvončki so res multi uporabni. Tokrat sem jih uporabila na dva načina. Prva je klasična voščilnica, drugo pa je embalaža za klekljane uhane.


Ne vem zakaj, ampak ima napad viola odtenkov....Zvončki tokrat rastejo iz okvirja (2 izreza različnih gramatur), ki sta zalepljena z zamikom, za 3D učinek. Verz je od Maveluja v ozadju pa voščilo Najlepšega para.

Izzivi:
Ko me inspirira #74 - s cvetjem okrašen okvir
CRAFT-alnica - povej z verzom
ARTMB - zima/ljubezen (upam, da je droben srček in tekst v verzu dovolj za "ljubezen" do poseben osebe)

Aud sentiments #244-love/valentine sentiment
Bizzy becs store - ang

Druga verzija je dejansko moja prva uporaba zvončkov z mislijo na en drug projekt. Naredila sem jih v 3D in to tako, da sem zalepila po tri različne izreze 2x bel izrez in 1x debel pavz papir. Na fotografiji to ni tako opazno, ker so še vroči šli od mene...
 

Ves material razen osnove je recikliran (roza perla papir je ovojni papir mojega darila za rojstni dan, ostal material ste videli v prejšnji objavi. Tudi pavz je ostanek pri izdelavi svečnika.


Kombinirala sem natur in roza odtenke, ker so uhani narejeni iz roza metaliziranega sukanca... Ko pokukamo v notranjost najdemo...


Prejemnica je praznovala 50-i rojstni dan in je šele po žurki ugotovila kaj se skriva v notranjosti. Po besedah naročnice je z darilom zadela žebljico na glavico :)!

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca februarja (vse ašblone)
Crafty sentiments- ang
TTCRD -ang
Lil patch of crafty friends #125 - ang 

Fab'n'funky #467-in pink


Te uhane ste videle že v različnih barvah (rdeči, roza), tokrat imajo prvič poleg tudi swarovski kristal. Med iskanjem fotografij sem ugotovila, da so se kraljevsko modri očitno skrili objektivu in objavi... Ena zelo slaba fotografija...



Jutri je praznik, če ne ni ideje za izlet, vas povabim na cerkniško jezero v družbo sonca, vode, labodov, čapelj...Fotografija naj govori zase - Slivnica, ki se kopa v soncu z jato labodov, ki mirno plujejo po vodi...



Lep vikend!
Ne-Ja

14 komentarjev:

  1. Lepo prosim nehajte delati tako lepe stvari s temi zvončki, ker bom spet morala prelomiti obljubo, da ne kupim prej kaj novega, preden ne uporabim starih. Ampak s tole roza barvanjem zvončkov in vsega ostalega... ne vem ne vem. Tole je pa objava, ki jo bom večkrat pogledala. Seveda zadošča mojemu izzivu, saj sem napisala,vse kar kaže na srčne zadeve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej hvala za vabilo, mi še zbiramo ideje kam bomo mahnili:)! Krasni voščilnici, te zvončki so res top! In še v roza odtenku... Čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous flowers! I just love your creations! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    OdgovoriIzbriši
  4. Bom začela od zadaj: v zelo lepih krajih domuješ. Mir, spokojnost ... Kar veje tudi iz fotografije. Tvoji klekljani izdelki so itak prave mojstrovine in seveda se z uhani temu slovesu nisi izneverila. Pa krasne spomladanske voščilnice ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz bom pa kar pri uhanih začela. Fantastično narejeni uhani! Tudi tokrat si pokazala, da sta si z reciklažo na ti. Naredila si res lepi voščilnici.
    Hvala za vabilo na ta čudoviti kraj, ki nudi kar nekaj točk za sprostitev in polnjenje energije. Želim ti lep praznični dan.

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, koliko lepega na kupu... Fantastična voščilnica in embalaža, uhani pa itak... kapo dol! Si kar predstavljam, kako zelo vesel in važen bo nekdo, ki jih bo ponosno nosil :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Saj sploh ne vem,kje naj začnem.Tolikooo zanimivega in lepega nam ponujaš v današnji objavi.Top voščilnica in uhani so...wawwww :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Those flowers are just delightful and so versatile and those earrings are just beautiful, as is that holiday destination! Thanks for sharing at Bizzy Bec's (c:

    OdgovoriIzbriši
  9. Jerneja kako čudovita objava. Prvič zato, ker je prva predstavljena voščilnica prispela k meni:) - hvala ti iz srca:)
    V nadaljevanju pa plasteni zvončki delujejo zelo bogato, da ne govorim, da dodani uhani hudo popestrijo voščilnico. Le kdo jih ne bi bil vesel. Zelo, zelo lepo - čestitke mojstrica. Lep pozdrav in hvala, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Zvončki kot držalo za uhane, pa 3D zvončki...kako sem navdušena!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo si uporabila te nežne zvončke.

    OdgovoriIzbriši
  12. I love these snowdrops, the card is just gorgeous. Thanks so much for playing along in the Lil Patch of Crafty Friends Challenge. Good luck with your entry and hope to see you again. Sladjana (DT for Lil Patch of Crafty Friends)

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo si klekljala in papirčkala! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  14. Fantastični uhančki, zvončki pa tudi prelepi.
    Hvala, da si se nam pridružila pri ustvarjanju za Craft-alnico. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).