nedelja, 3. september 2017

Zentanlge, kava in uhani :)

Danes praznuje Petra in tale voščilnica je romala k njej. Narejena je podobno kot prejšnja reciklaža, s tem, da sem uporabila kavina zrnja za rožice. Sem jih hotela obrniti tako da bi se videla razpoka, vendar bi to vse odpadlo na poti do nje... v glavnem meni je všeč tudi tako :). Tekst "Vse najboljše Petra" je obkroženo s folomastom.




Hvala za vse komentarje v prejšnji objavi. Ker ste bile mnenja, da si sestrica za poziranje zasluži nakit, vam pokažem kaj je nastalo takoj po čipkarskem festivalu v Idriji. Vzorec je letošnji model in tudi sukanec je nov. V vlogi modela pa je kar lastnica sama :).




Priznam, da je to za enkrat prvi vzorec, ki sem ga fiksirala na "buli", ker me je bilo malo strah kako bo vse to stalo samo po sebi. Strah je bil neupravičen - so narejeni tako kot se zagre :).

 Izzivi:
CRAFT-alnica #193 - okvir.
Simply paper crafts for all occassions #50 - anything goes
Scrapbook stamp society #124-anything goes
Alphabet challenge blog M-make your mark
Brown sugar challenge #266-anything goes

Lep preostanek nedelje!
Jerneja

10 komentarjev:

  1. lovely card thanks for playing along at the scrapbook stamp society gooood luck gr Monique DTmember

    OdgovoriIzbriši
  2. Vedno znova občudujem tvoje delo. Lepa voščilnica in krasen nakit.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna voščilnica. Rožice si fantastično naredila. Super zgleda tudi tako obrnjeno kavno zrno. :-)
    Manekenko si pa lepo nagradila.:-) Zelo mi je všeč vzorec teh uhanov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauuuu, kako lepo, voščilnica in uhani :-) Zame je sicer čas velikih uhanov že mimo a občudujem jih vedno znova - na drugih ;-)
    Imenitno si ustvarjala, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole s kofetovimi zrni mi je pa všeč...Ne samo da je Petra dobila voščilnico, še kofe si ji "skuhala"....joj, to je dišala kuverta....le kaj so si mislili poštarji, ko so jo nosili?????
    Manekenka je zasluženo dobila prekrasne uhane....tudi sama sem bila včasih navdušena nad tako velikimi, zdaj pa (kot ugotavlja po ovinkih že Majda)....nas je "cajt" povozil.Pridna in ustvarjalna...spet in spet.....

    OdgovoriIzbriši
  6. Dolgi uhani - čudoviti:), ampak tudi mene je cajt povozu:)). Si pa domiselno in hudo inovativno poslala voščilnico in kofe. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Odštekana ideja z kavnih zrn narejene rožice in da se na ozadju obkrožila vse najboljše. voščilnica je res nekaj posebnega.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Very good present!
    Thanks for playing along at Brown Sugar this week.
    We look forward to seeing you again next time.
    Hugs
    Brown Sugar DT
    creativEle

    OdgovoriIzbriši
  9. beautiful Ne-ja
    Thanks for join us at
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Hope to see you again and goodluck

    Greetings Karin DT Coördinator

    OdgovoriIzbriši
  10. Sem si ogledala te tvoje klekljane zadevice...TOP izdelki res!!!
    Sploh ne vem kaj naj napišem tako so mi všeč :D Dala si mi malo zagona, da se jih še sama lotim.Da ne bo pomote, tudi voščilnice so zelo izvirne in dovršene!
    Pošiljam ti en velik objem...Miji pa dva <3
    Lp, Danica

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).