petek, 7. februar 2020

Pomlad trka na vrata

Ko se sprehajam po blog deželi vse dehti in cveti v taki in drugačni obliki Tininih zvončkov... res so cart 100 na uro, zato pri meni ne bo nič drugače :).


Danes vam pokažem šopek v okvirju - ves uporabljen material je recikliran (ozadje - podlaga od štampiljk, okvir - embalaža iz Lidla, zvončki cvet- darilna vrečka, zvončki stebla - podlaga tri-delnega koledarja, ovojni papir - ostanek origami papirja, poštempljan s srčki iz posojenimi iz kompleta Pri slonovih).


Zvončke sem premazala še z Wings of stela markerjem, za pikico bling blinga. Napis je od Mavelu.


Dokaz reciklaže. Ostalo je ušlo fotografiranju...

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca februarja
Ko me inspirira #74 - s cvetjem okrašen okvir
CRAFT-alnica - povej z verzom (če je misel premalo, odstranite izdelek iz galerije)
ARTMB - zima/ljubezen
Aud sentiments #244-love/valentine sentiment




Druga voščilnica je praznična in narejena po skici za 52 cct. Poigrala sem se s štampiljkami iz dveh Mavelujevih setov, embossing mapico, distressi in valovitimi kvadrati Najlepšega para.Tudi tukaj je papir recikliran iz darilne vrečke.




Izzivi: 
Crafty sentiments- ang
TTCRD -ang
Lil patch of crafty friends #125 - ang
52 CCT - skica

Za konec še dve voščilnici, ki ste mi jih poslale ve  -čudovito je podaljšati praznovanje, hvala vam  :)!




nočko
Ne-Ja

15 komentarjev:

A.Rose pravi ...

Great card. Thanks for join8ng us at 52 Christmas Card Throwdown.

Metuljčica pravi ...

Jerneja, kot vedno si naredila prelepo objavo, ampak mene je tako zelo navdušila tvoja voščilnica z zvončki. Naj začnem z drobnimi srčki, ki se ujemajo z ozadjem in napisom, pa da ne govorim o šopku. Res lepo.

Tina Z. pravi ...

Vau, krasni zvončki, res, ti srčki... Kot vedno si mi inspiracija za recikliranje, neverjetna si.
In lepa zimska po zahtevni skici.

oldpunca pravi ...

Šopek zvončkov je čudovit. Iz lepega papirja si naredila škrnicl. :-) Pri tebi verjetno sploh nobena stvar ne gre v smeti, ko vse tako lepo recikliraš. Vse pohvale vredno. Naredi en tečaj za potratnice, kot sem jaz. :-) Pri praznični voščilnici si zelo lepo sledila skici. Všeč so mi lušni mali odtisi. :-)

ArtMBR pravi ...

Tale paket je pa velik. Najprej k voščilnici z zvončki, ki je ena najlepših v nizu poplave prekrasnih Tininih izrez. Neverjetno mi je všeč lila kombinacija. Hvala, da si svoj šopek, ki je rezultat pohvalnega reciklliranja in s simpatičnimi srčki, prinesla tudi na moj izziv. Dobro si se spopadla z izzivom na 52CCT, pa še tako bogato dodelala tri kvadratke.

Joy Wilson pravi ...

Fabulous cards! I especially love the white flowers! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

Nataša pravi ...

Čudovite so prav vse. Ti zvončki so tako cart :)

Valerija pravi ...

Kako lep in bogat šopek zvončkov si nabrala. Čudovita voščilnica, zimska pa prav nič ne zaostaja.

Sheryl pravi ...

This is beautiful. I love the design of this card.
Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl
TTCRD DT
Cat Crazy Craft Corner {My Blog}

Goga pravi ...

Kako lepo in pridno si ustvarjala in reciklirala. Res vse porabiš, pridna.
Tvoja praznična voščilnica je TOP. Všeč mj je kako si dodala napis. Super.
Hvala, da si se nam pridružila pri52CCT. Goga

Tina pravi ...

Kako lepi so tvoji zvončki v srčkastem škrtocu :-)!!! Hvala, ker si se nama pridružila!

Vladuška pravi ...

Tudi pri tebi so krasno zacveteli zvončki in tudi vse ostalo so lepo izdelala.

AndrejaM pravi ...

Vedno znova me presenetiš z reciklažnimi elementi. krasno si ustvarjala. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Goga pravi ...

Hvala tudi, da si se nam pridružila pri ustvarjanju za Craft-alnico. Lp Goga

Andreja pravi ...

Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Lep napis si dodala.
Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.