torek, 12. marec 2019

Rdeče-bela št.1

...kombinacija, ki jo želijo videti šjore pri CRAFT-alnici za izziv #230. V tej objavi vam pokažem  prvo za abrahamko, sledi še ena v novi objavi.



Idejo sem si sposodila pri Katarini s to razliko, da sem uporabila negativ izreza, kar želita videti Tina in Vladka pri Ko me inspirira #70.



Pozabila sem da delam voščilnico za abrahamko, zato je naknadno dodana še št. 50, slika posledično nočna :). 


V embossirno mapico sem dala celo osnovo, zato je tudi v notranjosti embossing in kreativni ovali Najlepšega para za tekst. Voščilnico lepim tudi v marčevsko galerijo Najlepšega para, saj so vse šablone (zate, marjetice, kreativni ovali), razen robne štance od Tine. Zaradi rožic pa gre voščilnica še k Scrapbook stamp society #160-anything goes option flower.

Sledi še ena objava :).

pa-pa
Ne-Ja

10 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Lepa barvna kombinacija in negativ izreza lepo paše zraven.

Keti's Projects pravi ...

Ooo, kakšna čast 😊. Krasna je z negativom in res lepo si nadgradila mojo preprosto izvedbo. Zelo všeč.

Andreja pravi ...

Zelo lepo voščilnico si naredila :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

oldpunca pravi ...

Meni je tvoja rdečka št.1 zelo všeč. :-) Lepo si jo sestavila. Všeč mi je, kako diskretno si dodala število let. :-)

AndrejaM pravi ...

Zelo zanimiva okrasitev črk z marjetkami, negativ se tako še lepše vidi. Hvala, ker sodeluješ pri Craft-alnici

Goga pravi ...

Lepo si sestavila voščilnico.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

monique pravi ...

great thanks for playing along at the scrapbook stamp society and good luck gr monique DTmember

Renata pravi ...

Zelo lepa. Številko si res tako skrila, da sem jo komaj našla.

KarinsArtScrap pravi ...

so lovely Neja
Thanks for join us at
{ScrapbookStampSociety DT Member}

Greetings Karin DT Coördinator

Tina pravi ...

Kako je pa tole ljubko...velik negativ besede z marjetkami!!! Svetovno!!!