ponedeljek, 11. marec 2019

Rdeča in natur

...kombinacija, ki jo želijo videti šjore pri CRAFT-alnici za izziv #230. Morala sem poizkusiti novo pridobitev, ki sem jo dobila kot nagradico Ustvarjalnega dotika v prejšnjem izzivu :).


Dodala sem še napis Najlepšega para (vrezan v osnovo in zamenjan z eko napisom (ves ekomaterial je recikliran), zadaj pritrjen z washi tape-om) in mašnico na katero sem dala pikico rdeče sence.



Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca marca (napis, mašna)
Scrapbooks tamp society #160 anything goes option flowers
Scrapping 4 fun #135-ag with layers

Lep zimski (mi imamo sneg) večer sem skupaj :).
Ne-Ja

12 komentarjev:

helena pravi ...

Tale je prav fensi šmensi, zaljubljena in elegantna :)

oldpunca pravi ...

O, kako lepa in elegantna voščilnica! Barvna kombinacija mi je všeč. Zelo lep šopek in zanimivo umeščeno voščilo. :-)

AndrejaM pravi ...

Lepo si se poigrala z rdečo in natur barvo!
Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Zvonka pravi ...

Zelo lepo je izpadlo v tej barvni kombinaciji.

Nataša Š. pravi ...

Zelo lepo in krasna barvna kombinacija!

Scrapping4funChallenges pravi ...

Lovely layered card
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Andreja pravi ...

Krasna je :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

Goga pravi ...

Zelo lepo, krasni cvetovi.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

Renata pravi ...

Lepa kombinacija, super.

KarinsArtScrap pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
KarinsArtScrap pravi ...

beautiful Neja
Thanks for join us at
{ScrapbookStampSociety DT Member}

Greetings Karin DT Coördinator

marleen pravi ...

Lovely, thanks for playing along with Scrapbook Stamp Society challenge.