ponedeljek, 18. november 2013

Stari grehi

Ste že kdaj obljubili nekaj in potem kar ni bilo časa in volje to narediti? Tokrat sem imela tudi jaz "stare grehe". Naloga je bila pet voščilnic brez znanega prejemnika - kakšna muka je to.... Mislim, da je zato trajalo tako dolgo, da sem se spravila k delu. Je bil zadnji čas preden se lotim končati Novoletne voščilnice - kaj je letos v igri, pa objavim šele ko bodo poslane. Drugače ne bo presenečenje za prejemnike.

Takole sem zapravila nedeljsko popoldan:

Embossing z doma narejenim papirjem.

Embossing s posušenim cvetjem.

Tea bag folding s posušenimi zajčki.

Tokrat modra moška jakna s srajco.

Origami oblekica z balončki.

Šopek vseh petih.
Slike so zopet slabše, ker ima noč svojo moč :).

2 komentarja:

  1. Glede na rezultat, popoldne ni bilo zapravljeno :-) Zelo lepi izdelki, oblekica pa zmaga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jerneja zelo je lepo in vsak izdelek je edinstveni, čeprav imam doma lepšo čestitko od vseh tukaj - seveda tvojo. Uživaj ob ustvarjanju še naprej. M

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).