sreda, 27. november 2013

Adventni venčki

V nedeljo prihaja adventni čas, s tem pa tudi čas namiznega in vratnega okrasja iz smrečja ali modernejših materialov. Priznam, včasih sem tudi jaz posegala po smrečju, trakovih in klasičnih svečah. Danes imam raje bolj netradicionalne materiale in oblike. Krog je namreč že zdavnaj preteklost, materiali pa so taki da ni cela miza polna iglic. Dejstvo je, da me je bolj motilo osipanje iglic, kot sam krog.

Težko rečem kaj mi je navdih. Po večini grem na sprehod v gozd in s potjo nabiram material, potem pa v akcijo, ko se pojavi ideja. Se pa zgodi, da pride do pomanjkanja časa in potem stopi v igro barvni pesek, kamenčki oz. vse kar pride pod roko in da je na prvo adventno nedeljo na mizi nekaj. Priznam, tudi jaz imam blokade in tudi mene se loti lenoritis :).

Letos sem razmišljala o krogih iz zavite vrbe, pa modri barvi, pa klasičnih svečkah pa... Krogi so narejeni in se lepo sušijo doma, ma kaj ko sem jaz "dopustniško nastrojena" in se potepam na štajerskem. To je "luksuz" nas brezposelnih, ker nismo vezani na službo, tako da ustvarjam pri mojem dragemu doma.

Najprej je nastal venček za VD taščo - držala, sem se ideje ker je bil material pripravljen. Za podlogo sem uporabila karton oblečen v natur peki papir, ga prekrila z mahom, dodala vrbo, svečke, trak za zaščito, še malo začimb in WOOOLA:



Ostala dva sta nastala iz želje, ki je uletela takole vmes, čaka pa me še en za doma. Vendar tale bo slednji definitivno počakal do vikenda :(.

Oranžna varianta ima za osnovo lestev iz akacijinih vej - trni so porezani proč, da ne bo pomote :).  Lestev je tako stisnjena da načeloma svečke same stojijo med klini, za vsak slučaj jih pa iz spodnje strani varuje križ iz vrvi. Bršljan poživi in poudari oranžno barvo, brez arome pa seveda ne gre.



Viola varianta ima za osnovo hrastovo lubje - je bil A. priden in mi ga je priskrbel. Bršljan je tokrat bil avtomatska izbira, čeprav sem šele potem ugotovila, da bi mogoče bolje izpadle oranžne svečke kot viola... Rezine pomaranče in janeževe zvezde so proti utež svečkam, borovi stroži pa še bolj poudarijo natur verzijo in zaokrožijo celoto.



Ker so naravni materiali v jesenskih odtenkih venčke prijavljam na CRAFT-alničin izziv # 96 - pisana jesen. Viola barva malo odstopa, vendar popestri.




10 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Hvala, bomo videli kaj bodo rekli še bodoči lastniki.

      Izbriši
  2. Lepe dekoracije si pripravila. Jaz pa še vedno prisegam na okrogli venček iz smrečja. Čista klasika :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tile klasični venčki imajo v sebi nekaj nostalgije - imaš prav :).

      Izbriši
  3. Lepi so vsi, mi je pa oranžen, ker je podolgovat in zasede malo manj prostora majčkeno bolj všeč. lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolj zanimivo pri oranžnem je to, da ga dejansko lahko tudi obesiš na steno ali vrata - je dovolj fiksno narejen.

      Izbriši
  4. Zelo so lepi.
    Hvala, ker sodeluješ na 96. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne venčke si naredila!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici :-)) Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. zelo lepo venčki, všeč so mi ker niso klasične oblike :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepi venčki, lepo, da jih deliš z nami v Craft-alnici.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).