torek, 26. november 2013

Quilling po moje

Za to tehniko so mi povedali moji mladi gasilci, ko smo pred parimi leti zbirali ideje za naše novoletne voščilnice. Priznam, sanjalo se mi ni kaj so imeli v mislih z ozkimi trakovi pa eno palčko za navijanje in potem dobiš take krogce in...

Pa sem šla v izvidnico in našla te magične trakce in palčko in šablone in krogce in navodila... Sicer jih za gasilske voščilnice še nismo uporabili, jaz pa se kar s pridom poslužujem te tehnike.  Par utrinkov v spodnjih slikicah.

Prvi poizkusi so bili v rožicah:
Vrtnice.

Slak.




Potem so na vrsto prišli uhančki:
Srčki na željo obdarovanke.





Lanske novoletne voščilnice:







In prve voščilnice za rojstvo:


Toliko na hitro, verjetno pa se še kje skriva kakšno darilce, na katerega sem pozabila da je v quilling tehniki.

2 komentarja:

  1. Me veseli, da je še kakšna taka, ki poleg drugega ustvarjanja še zvija. Voziček je fenomenalen, tega še nisem poizkusila, bo pa sigurno prišel na vrsto. Krasne stvari nastqjajo izpod tvoji rok . čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ravno ogled tvojega bloga me je spomnil, da imam tudi jaz nekaj takega na zalogi in da bi se spodobilo pokazati :).

      Izbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).