torek, 12. november 2013

Predpriprave na Novo leto - drugič

V prostem času sem tudi "kuhana in pečena" gasilka. Ena izmed mojih nalog v domačem gasilskem društvu - PGD Ivanje selo, je tudi skrb za podmladek. Vsi vemo kako težko je dan danes motivirati mladino v tej poplavi raznoraznih interesnih dejavnosti. Delo mene in naših mentorjev tako ne temelji samo na gasilskih dejavnostih, temveč skušamo mladino pritegniti tudi z raznoraznim drugimi aktivnostmi.

Vsako leto tako pripravimo voščilnice za sosednja društva, sponzorje in donatorje ter vaščane, ki so dopolnili 80-let ali več. S tem jim izkažemo hvaležnost in majhno pozornost za njihovo sodelovanje.

Kdorkoli je kdaj delal z mladino ve, da vsi ne zmorejo vsega, nikoli nimaš enakih starostnih skupin... Priprava vzorcev za voščilnice je tako zapleten postopek, sploh ker so njihovi ustvarjalci stari od 6 do 18 let. Priznam da imam včasih sušo in ne vem kaj in kako, vendar je letos ideja bila hitro na pladnju. Osnova je pripravljena, kako jo bodo pa dodelali naši mojstri pa objavim naknadno. Me vedno presenetijo, tako da ne dvomim da bodo uspešni.

Uporabljeni materiali: valovita lepenka je še vedno zakon, raznobarvni trakci sodijo poleg, gumbki so moja nova pogruntavščina, darilni papir pa se je s šestilom in malo "origamija" spremenil v fantastično smrekico.

Če na hitro poškilimo v moje osnutke, je mušter takšen:




 Ker so uporabljeni gumbki in ideja moja, sem tudi ta izdelek prijavila na izziv #94 gumbki na CRAFT-alnici. Tam me najdete pod imenom Jerneja, ker je tale blog čisto frišna stvaritev, upam pa, da s to objavo ne kršim pravil CRAFT-alnice...


Dopolnitev 16.11.2013

Danes smo, z dvanajstimi otroci, celi dve uri ustvarjali 75 voščilnic. Bilo je zabavno, sploh ko nekateri sedijo na ušesih. Takšen pa je rezultat:





Ne smem pozabiti omeniti, da je vsak naredil tudi vsaj eno za domov - taka je tradicija. 


2 komentarja:

  1. Všeč so mi te tvoje smrečice. Dobra pogruntavščina. Verjamem, da bodo mali in večji otroci z veseljem ustvarjali :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena in dobrodošla.
    Krasne izdelke si pripravila. Upam, da se vidimo tudi v naslednjih izzivih Craft-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).