petek, 15. november 2013

Sirene za sireno

V letošnjem letu smo v našem gasilskem društvu - PGD Ivanje selo ugriznili v projekt nabave novega vozila GV1. V sklopu zbiranja sredstev smo organizirali tudi dobrodelni koncert z naslovom Sirene za sireno. Svoj glas, je za dober namen ponudilo pet siren: Lara - B, Alya, Ylenia, Binna, Renata Mohorič (I.C.E.) in Senida Hajdarpašić (Muff). Od tu tudi ime koncerta.

Osnovna kreativa, ki NI moje delo.

Moja naloga je bila pripraviti darilca in zahvale. Odločili smo se, da bodo v darilu domače dobrote oziroma med, melisin čaj in pecivo "Domači prijatelj". Med so darovali trije ivanjski čebelarji - tudi gasilci, posušeno meliso in pecivo pa dve naši starejši gasilki. Pohvaliti moram tudi ostale vaščanke, saj so napekle goro dobrot za pogostitev nastopajočih.

Vsekakor sem potrebovala neko škatlico ali vrečico oziroma nekaj v tem stilu, kamor bomo lahko zložili dobrote. Z nekaj poizkusi in preverjanem embalaže na domačih policah je zmagala najbolj osnovna ideja - kvader, s kvadratno osnovo, z zapiranjem v trikot. Za čaj pa je bila čisto drugo zgodba... vrečice, filtri, gaze... nič mi ni bilo všeč, dokler nisem našla šablone za škatlico v obliki jagode. Še posvetilo in embalaža za darilo je bila končana.

Poln pehar jagod, ki dišijo po melisi.

Jagoda kot detajl.

Embalaža v celoti.

Rdeča nit je ostala valovita lepenka, zato sem jo uporabila tudi pri zahvali. Uporabila sem vzorec za "metric jump card", gramatura valovite lepenke pa je dodala svoje. Poigrala sem se z osnovno kreativo in besedo hvala za ozadje ter tako dobila glavo. Končni izgled je nekaj podobnega pokalu, kot se za gasilce spodobi. Na spodnji strani sta bila: levo še napis izvajalca, desno pa datum - tale slika pa mi je nekam ušla.

Četica zahval - brez imen izvajalcev.

Tele dobrote pa so se skrivale v darilu.
Kot se za tako priložnost spodobi, je bilo potrebno pripraviti tudi škatlo za prostovoljne prispevke. Ostala sem zvesta rdeči niti - enostavno in v kreativi.


Se opravičujem za slabše slike, ma se je mudilo z vsem in je bilo vse bolj na hitro poslikano. Koncert je bil speljan tako kot se spodobi, zadovoljni pa smo bili tako organizatorji, kot tudi izvajalci.




1 komentar:

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).