torek, 4. junij 2024

Exploding box za Sašo

Ojoj, kar junij je že tu... odziv prejemnice tega exploding boxa me je brcnil v ta zadnjo, da se spodobi obrisati prah iz bloga in vam pokazati kaj se dogaja na moji ustvarjalni mizi... Novopečena 40-letnica je bila popolnoma navdušena nad škatlico in priznam, da mi je naročnica prav polepšala dan, ko sem prejela filmček iz predaje darila - 💗Jana in Renato. Zaradi takega odziva so vsi "sivi lasje" med nastajanjem vredni svojega pojava na moji glavi :P.

Naročnika sta želele nekaj povezanega z vesoljem, saj je prejemnici blizu Djotiš filozofija, nekaj kar opisuje njo in njeno ustvarjanje - Saša namreč slika... Hkrati pa sem dobila predstavitev s fotografijami njenih del (Sašin ustvarjali opus najdete na povezavi slashy_d_art), mislimi, ki sodijo poleg in z navodilom, da številke 40 ne sme biti.

V Tediju sem našla ravno pravi papir - zunaj vesolje, znotraj belina, da so fotografije prišle do izraza. Simbolično število 40, pa sem skrila med zvezde - zunaj jih je 21 in znotraj še 19.




Njena dela so barvita z močnimi odtenki zato je bilo zlitje teksta z besedilom preveliko, nisem pa želela uporabiti beline in zakriti slik. Tako so misli postale tagci, ki jih kasneje lahko uporabi za kazala, njena dela pa žepki za njih. Vse skupaj poveže zvezdnata rumena. Fotografije del so natinjene in kaširane na odpadno embalažo, da sem dobila dovolj močno strukturo za žepeke.

V sredini škatlice se skriva podstavek s škatlico v obliki srca in misel, ki sodi poleg.



Polovička se odpre in razkrije darilo s posvetiloma naročnikov - na fotografiji je zvitek papirja v dimenzijah 100€ bankovcev. Za podlago sem uporabila "Zate v ovalu" Najlepšega para. Čisti oval nosi misel, oval z napisom "zate" pa se s trakovi skriva pod denarjem.
 
Izzivi:
CRAFT-alnica #360 - škatlica 
Najlepši par - galerija meseca junija
Vesela hiška #55 - črka O (okrogla obletnica, (papirnat) objem)
Cut it up challenges #305 - anything goes
Scrapping 4 fun #236-anything goes
 
Lep večer in srčno upam, da se tale dež na dež kmalu ustavi!
Ne-Ja

3 komentarji:

Treva pravi ...

Beautiful, love your paper choice for your explosion box, I'm sure Sasha will be thrilled to receive it!

Thank you for joining us at Cut it Up for our Anything Goes challenge, hope you will share again soon.

Treva

*Urška* pravi ...

Fantastično izdelano. Hvala, ker s prekrasno škatlico sodeluješ pri CRAFT-alnici, kjer gostujem.

Hali pravi ...

U kako je krasna in čestitke za srečo pri žrebu na Craftalnici ❤️