torek, 24. januar 2023

Nočna vila

Nočna vila je natrosila zvezdic na praznično voščilnico, da bo vstop v novo leto čaroben. Za to voščilnico sem združila pesmico pri Veseli hiški, nov začetek pri CRAFT-alnici in vilo pri 52 CCT - tri muhe na mah ;).

Za osnovo in vilo sem reciklirala kuverto od prejetih Tininih novosti, podlaga napisu ostanek nekih službenih vabil. Papir z zvezdicami smo prejele v Rayherju pred leti na našem srečanju, napis pa je iz viola zrcalnega papirja.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja
Lil patch of crafty friends #198-ang
52 CCT - vile 
 

Včeraj nam je sneg nosil sanje, danes pa naj vas nočna vila popelje  sanjam na proti.

Ne-Ja

13 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Ooo, kako lepo je tole.

Klara pravi ...

Krasna je! Tudi na moji mizi se je znašla vila, bomo videli, če ji bo do sobote uspelo pristati na voščilnici:)

ArtMBR pravi ...

Koliko muh si pa ti ubila na en mah s tole voščilnico. Ne boš verjela, ampak tudi jaz sem včeraj sipala zvezdni prah, tako, da se najini vili nekje srečata. Me pa veseli, da si posula čarobni prah tudi po CRAFT-alnici kjer gostujem.

Tracey pravi ...

what a cute fairy card ,thank you for joining us at the 52 christmas card throwdown challenge

Moje drobtinice23 pravi ...

Lopo si ustvarjala za ta izziv.

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo sestavljena voščilnica. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici.

Goga pravi ...

Krasna voščilnica. Lepo si sestavila voščilnico za nov začetek. Hvala ti za družbo v v Craft-alnici Goga

Andreja pravi ...

Jerneja, čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Všeč mi je tvoja vila ❤️
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

Valentina B pravi ...

Všeč mi je tvoja vila, ki bo novo leto posula s čarobnim prahom in zaželela vsem najlepše želje. Zanimiva kombinacija z vijoličnim napisom. Hvala, ker si se nam pridružila pri 52CCT.

Kathy pravi ...

Great job recycling the paper and envelope...An awesome card and cute story behind it. Thank for sharing your lovely creation with us at 52 CCT this week. Smiles, Kathy

Hali pravi ...

Krasna je, hvala za sodelovanje na 52 CCT

FinArt pravi ...

Zelo pridna je bila tvoja vila, polno zvezdic je natrosila. Lepo, da si za nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

Valerija pravi ...

Kako čudovita vila. Koliko zvezdic je natresla. Res lepa praznična voščilnica. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
Valerija DT