nedelja, 9. januar 2022

Njegovih in njenih 60

Tik pred novim letom je gospod, ki se ukvarja s stavbnim pohištvom - njegovo podjetje izdeluje okna in je strasten hribolazec, dopolnil 60-let. Naročnica je želela, da se oba interesa uporabi na voščilnici.

V bistvu sem naredila osnovo za tresočko, s tem da nisem uporabila polnila, edino na folijo sem zalepila srebrn križ, da okno dobi pridih starega.

Sprva sem razmišljala, da bi kazalo postavila v "tresočko" in s tem res dobila pogled skozi okno, vendar bi potem morala dodati zavese ali pa nekaj podobnega, da naredim osnovo zanimivo. Nekako mi to ni pasalo na moško voščilnico....

dokaz reciklaže

Za oknom se skriva reciklirana fotografija iz namiznega koledarja. Natisnjena je na papir za fotografije, tako da v igri svetlobe za folijo deluje kot pravi razgled :).

V notranjosti je po želji naročnice žepek, ki se z leseno ograjo in planiko poveže z zunanjostjo.

V detajlu smerokaza je planika in pet spominčic oz 6 cvetov za 60-let. Nekaj podobnega ste videle na easel voščilnici za abrahama. Oblika napisa je izposojena pri napisih srčno in srečno od Najlepšega para, lesena palčka pa je vrbova vejica. Vse uporabljene šablone so od Najlepšega Para.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja
Lil patch of crafty friends #173 - ang
TTCRD - ang
 
 
 Kot drugo vam pokažem voščilnico izpod Mijinih prstov, narejeno za sosedo. V navdih ji je bila tale voščilnica z muckami. Je še ena v sklopu: "Mami veš, saj bom jaz naredila voščilnico za obe. Je moja dovolj lepa in se kar podpiši k  meni." Kaj naj potem človek reče drugega kot da avtogram :)?!
 

Mala se je potrudila in tudi napisala sama - ne piše še čisto sama, ji pomagam pri črkovanju ali pa napišem na list papirja in potem prepiše.

med delom
 
Izzivi: 
Najlepši par - lov na kolekcijo pomlad-poletje (jekla)   

Mirno noč in lep začetek tedna!
Ne-Ja

7 komentarjev:

Klara pravi ...

Uau, tale z razgledom je pa super! No tudi Mijina ne zaostaja, sploh pa ker se je potrudila in še sama napisala voščilo! Meni so punce letos super pomagale z novoletnimi,ena jih je izdelovala druga pa pisala, pa je bilo tik tak narejeno:)

ArtMBR pravi ...

Všeč mi je tvoj sistematični pristop k izdelavi voščilnice, ki je tu cel projekt, v katerega si vključila veliko detajlov, vsakega s svojim namenom in simboliko. Podroben opis daje izdelku vedno še dodatno dimenzijo in bralec res vstopi v dogajanje. Da si spretno reciklirala, me sploh ne čudi več. Tvoja naslednica pa je ena velika srečnica, da jo mama vzpodbuja in uči. Ko bi mi kot otroci imeli takšno podporo in materiale.

Valerija pravi ...

Uau, obe sta krasno ustvarjali. Res fantastični voščilnici!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasno ustvarjanje Jerneja. Vidim, da je bila tudi Mija zelo pridna. Top reciklaža. Hvala za nasvet. Sem zamenjala brskalnik in sedaj lahko komentiram.:)
Pozdravček čez malo manjši hrib od prikazanega Tamara

Moje drobtinice23 pravi ...

Dobro si se poglobila v izdelavo te voščilnice. Lepo si ujela oba simbola, ki označujeta slavljenca. Reciklaža je pa tako ali tako prvovrstna.
Vidim, da je tudi Mija bila zelo pridna in naredila krasno voščilnico💜

Helen pravi ...

Great upcycling and I love the idea of the window.

Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenge.

Helen x

Hali pravi ...

Čudovito sta ustvarjali <3